Nu Online
Momenteel zijn er 638 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

speelgoed voorzien voor suitekindjes?

25-2-2014 21:58:30
Hallo allemaal,

Wij hebben 5 kindjes in onze suite (leeftijd tussen 4 en 7 jaar) die ook meegaan naar het avondfeest.
Ik had gedacht om voor de kinderen iets te voorzien zodat ze eventjes rustig aan tafel kunnen blijven zitten: oefenboekje, stickerboekje of kleurboekje.
Wat denken jullie? Wat doen jullie?

Bedankt,
Lies

Lies
24-5-2014
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 779

gerda

Meld misbruik25-2-2014 22:23:22

Als je bij pinterest zoekt onder "wedding ideas for kids" krijg je een hoop leuke tips. Zo is er bv een setje met kleurpotloodjes, lollie, snoeparmbandje,...Eens even googelen en je hebt een hoop inspiratie.

kelly
2-5-2014
 Meld misbruik26-2-2014 8:17:21

Wij dachten dit ook zo te doen

Eventueel gezelschapsspellen , hier gaat ook de nintendo mee enz

Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik26-2-2014 9:16:11

Wij geven voor tijdens de receptie een doos van Playmobil van een gemeentehuis en een koppeltje dat gaat trouwen. Ik vond dat zo toepasselijk. 't is wel zo dat de bruidskindjes onze eigen kindjes zijn, dus dan maakt het minder uit of het wat duurder is of niet.
Via de site van spector hebben wij ok een memospel laten maken met hun eigen foto's erop.
tijdens het avondfeest gaan er genoeg mensen zijn dat ze kennen en gaan ze geen speelgoed ndig hebben. Alleen de recptie bij ons zal wat "stijver" zijn, daar kennen ze veel minder mensen... vandaar !

gerda

Meld misbruik26-2-2014 9:41:25

Die doos van Playmobil vind ik helemaal geweldig :-)))

Lorena
26-8-2017
 Meld misbruik26-2-2014 12:28:08

Bij ons regelt de zaal een kindvriendelijk hoekje met spelletjes boeken, kleurboeken...

Lies
24-5-2014
 Meld misbruik26-2-2014 15:27:28

Misschien is dit inderdaad moment om een nintendo ofzo te kopen want dat hebben ze nog niet...
Ik ga ook eens kijken op pinterest

kelly
2-5-2014
 Meld misbruik26-2-2014 16:03:43

onze kindjes zijn 8 , 6 en 3 en zelfs de jongste kan hem daar ff mee bezig houden en zijn ze even rustig :-)

ik ben ook voor de oudste en haar neefje zelf een boekje aan het maken met kleurplaten en rebussen enz , ook voor de andere zijn er kleurplaten hoor

Kiekske
14-6-2014
 Meld misbruik26-2-2014 18:19:29

Hier geen bruidskindjes, maar wel 3 "gewone" kindjes die de hele dag erbij zijn. Ik denk dat ik waarschijnlijk aan de ouders vraag dat ze iets voor hun bengels meenemen. En we hebben een speeltuintje aan de feestzaal.
Ben benieuwd ook hoe ze op elkaar gaan reageren, want de leeftijden liggen nogal uit elkaar (2,5 jaar, 5 jaar en 8 jaar).

Lies
24-5-2014
 Meld misbruik26-2-2014 18:59:15

Dag Kelly,

Voor tijdens de viering heb ik voor alle kindjes boekjes gemaakt met doolhoven, kleurplaten, rebus,...
Voor tijdens het avondfeest wil ik gewoon iets als "reserve"; er zijn genoeg mensen die ze kennen maar er zijn momenten dat ze toch wel stil aan tafel moeten zitten. Met de ideetjes hier ben ik goed geholpen. Bedankt allemaal!

kim
24-5-2014
 Meld misbruik26-2-2014 21:08:48

hallo
leuke ideetjes
nu ben ik op zoek naar het gemeentehuis van playmobil maar vind het nergens.

Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik27-2-2014 6:14:47

@kim : kruidvat !!

Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik27-2-2014 11:42:45

Ik had voor tijdens de receptie & avondfeest (8 kinderen aanwezig tussen 4-13j) ook allerlei dingen voorzien. Ik was naar de action gegaan en had daar een mandje gekocht en dat gevuld met leesboeken, kleurboeken, kleurtjes (geen stiften, dat wou ik niet met al die feestkledij!), maar dus ook wel een slijper, gom,... een eenvoudige puzzel, een nieuw spelletje,...
De oudere kinderen hadden ook een Ipad bij dacht ik. Daar hebben ze ook wel even mee gespeeld.
We hadden het geluk dat het goed weer was, en dat de kinderen in de namiddag veel buiten hebben gespeeld. Het mandje heeft dus enkel 's avonds dienst gedaan.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...