Terug naar overzicht
Als je bij pinterest zoekt onder "wedding ideas for kids" krijg je een hoop leuke tips. Zo is er bv een setje met kleurpotloodjes, lollie, snoeparmbandje,...Eens even googelen en je hebt een hoop inspiratie.
Wij dachten dit ook zo te doen Eventueel gezelschapsspellen , hier gaat ook de nintendo mee enz
Wij geven voor tijdens de receptie een doos van Playmobil van een gemeentehuis en een koppeltje dat gaat trouwen. Ik vond dat zo toepasselijk. 't is wel zo dat de bruidskindjes onze eigen kindjes zijn, dus dan maakt het minder uit of het wat duurder is of niet.Via de site van spector hebben wij ok een memospel laten maken met hun eigen foto's erop.tijdens het avondfeest gaan er genoeg mensen zijn dat ze kennen en gaan ze geen speelgoed ndig hebben. Alleen de recptie bij ons zal wat "stijver" zijn, daar kennen ze veel minder mensen... vandaar !
Die doos van Playmobil vind ik helemaal geweldig :-)))
Bij ons regelt de zaal een kindvriendelijk hoekje met spelletjes boeken, kleurboeken...
Misschien is dit inderdaad moment om een nintendo ofzo te kopen want dat hebben ze nog niet...Ik ga ook eens kijken op pinterest
onze kindjes zijn 8 , 6 en 3 en zelfs de jongste kan hem daar ff mee bezig houden en zijn ze even rustig :-) ik ben ook voor de oudste en haar neefje zelf een boekje aan het maken met kleurplaten en rebussen enz , ook voor de andere zijn er kleurplaten hoor
onze kindjes zijn 8 , 6 en 3 en zelfs de jongste kan hem daar ff mee bezig houden en zijn ze even rustig :-)
ik ben ook voor de oudste en haar neefje zelf een boekje aan het maken met kleurplaten en rebussen enz , ook voor de andere zijn er kleurplaten hoor
Hier geen bruidskindjes, maar wel 3 "gewone" kindjes die de hele dag erbij zijn. Ik denk dat ik waarschijnlijk aan de ouders vraag dat ze iets voor hun bengels meenemen. En we hebben een speeltuintje aan de feestzaal.Ben benieuwd ook hoe ze op elkaar gaan reageren, want de leeftijden liggen nogal uit elkaar (2,5 jaar, 5 jaar en 8 jaar).
Dag Kelly,Voor tijdens de viering heb ik voor alle kindjes boekjes gemaakt met doolhoven, kleurplaten, rebus,... Voor tijdens het avondfeest wil ik gewoon iets als "reserve"; er zijn genoeg mensen die ze kennen maar er zijn momenten dat ze toch wel stil aan tafel moeten zitten. Met de ideetjes hier ben ik goed geholpen. Bedankt allemaal!
halloleuke ideetjesnu ben ik op zoek naar het gemeentehuis van playmobil maar vind het nergens.
@kim : kruidvat !!
Ik had voor tijdens de receptie & avondfeest (8 kinderen aanwezig tussen 4-13j) ook allerlei dingen voorzien. Ik was naar de action gegaan en had daar een mandje gekocht en dat gevuld met leesboeken, kleurboeken, kleurtjes (geen stiften, dat wou ik niet met al die feestkledij!), maar dus ook wel een slijper, gom,... een eenvoudige puzzel, een nieuw spelletje,...De oudere kinderen hadden ook een Ipad bij dacht ik. Daar hebben ze ook wel even mee gespeeld.We hadden het geluk dat het goed weer was, en dat de kinderen in de namiddag veel buiten hebben gespeeld. Het mandje heeft dus enkel 's avonds dienst gedaan.