Nu Online
Momenteel zijn er 638 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

grrrrrrrrrr :(

26-2-2014 7:28:06
he bruidjes,

hier een paniekerige bruid, gisteren telefoon gehad van vriendin (fotograaf) om te zeggen dat ze het toch niet ziet zitten om in te staan voor een fotoreportage natuurlijke grote paniek bij mij want heb mijn zinnen echt op iemand gezet die ik ken maar dat kon ik nog loslaten maar de dag was nog niet om...gisteren avond bericht van de zaal dat het zeer moeilijk zal zijn om de dag daarvoor de decoratie te komen hangen en zetten (terwijl ik al van alles zelf had gemaakt) daar de dag daarvoor de zaal bezet is dus zij zullen s morgens de decoratie doen zoals ik het wil en toch het is precies alsof heel mijn planning in het water valt....het is toch moeilijk als bruid als heel de planning niet loopt zoals je het zelf wil....hebben jullie dat ook???

wendy
27-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 899

sonja
14-2-2014
 Meld misbruik26-2-2014 7:41:35

Relax ;-) Nog tijd genoeg... Wij zijn 10 dagen geleden getrouwd en heb heel veel nog in lastminute gedaan. Zo ben ik nu eenmaal, ik stel altijd maar uit. Maar uiteindelijk is onze dag helemaal verlopen zoals ik wilde en hebben we een prachtige dag gehad!! Het komt wel goed ;-) En als je nog een fotograaf zoekt kan je eens piepen bij de onze. Die heeft een afstand van een uur moeten afleggen maar vond dit geen probleem en hij is schappelijk van prijs!! fotochristo.be
Nog veel succes met je verdere voorbereidingen

sonja
14-2-2014
 Meld misbruik26-2-2014 7:43:23

Sorry, het was http://fotocristo.be/ ;-)

maartje
5-7-2014
 Meld misbruik26-2-2014 15:38:34

Relax! Ik denk dat je met gemak nog een nieuwe fotograaf kan vinden, je hebt nog tijd! Het is natuurlijk allesbehalve leuk als je je zinnen op haar had gezet. Maar beter dat jehet nu al weet he.
Wat betreft de versiering, kan je niet iemand van de familie ofzo de dag zelf naar de zaal al sturen om te gaan kijken of alles in orde is? Dat neemt denk ik toch wat stress weg.
Veel succes!

Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik26-2-2014 16:37:37

Qua foto kan ik niet direct helpen, maar zoals Maartje zegt, kan je gerust iemand van je vrienden of zo aanspreken als je 't niet ziet goedkomen als de zaal het zelf doet.
Ik ben de dag ervoor alles in de berging van de zaal gaan zetten, bloemen etc deden zij wel, maar 't was op onze dag nog mooier dan ik had verwacht, heel tof om alles dan zo samen te zien als geheel. Maakt de "verrassing" mooier dan als je 't zelf doet, en ... je hoeft er niet om te stressen :p

Christ

Meld misbruik26-2-2014 17:46:24

Helaas ben je niet de eerste die een kennis neemt als fotograaf en plots zien ze het niet meer zitten... Ik hoop dat je gauw een vervanger vindt, succes alvast!

Greetz,

Christ

wendy
27-6-2014
 Meld misbruik26-2-2014 18:34:34

he bruidjes bedankt voor jullie steun "echt" waar, fotograaf ben ik nog niet uit, de versiering van de zaal heb ik al bij me neer gelegd dat die niet meer in mijn handen is, een vriendin van me zei vandaag "nu mag de zaal zo mooi versierd zijn ambiance heeft niks met de versiering te maken he" ik ga het volledig uittekenen en stuur daarna iemand om even te gaan piepen hihihi weeral een zorg minder eigenlijk :)

Ellemieke

Meld misbruik9-3-2014 17:09:11

Hey,

je moet ook maar zo bekijken: als je vriendin/kennis niet had laten weten dat ze het niet zag zitten en dan niet aan je verwachtingen kon voldoen, zou het tussen jullie nog veel ongemakkelijker worden ... De moed en de eerlijkheid om dit toe te geven zijn niet iedereen gegeven. Ik begrijp dat het niet is wat je wou horen maar ik zou het zeker appreciëren!

Groetjes,
E.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...