Nu Online
Momenteel zijn er 512 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwringen

9-1-2007 13:04:36
Hallo,
Heeft er iemand ervaring met
Fede di Oro?
Groetjes
Kristien

Kristien
7-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 871

Freya
11-8-2007
 Meld misbruik9-1-2007 13:14:16

Dag Kristien,

wij nemen ook trouwringen van Fede di Oro. Ervaring heb ik nog niet, maar wij vinden het in elk geval héél mooie.

Groetjes
Freya
11.08.2007

Krista
7-7-2007
 Meld misbruik9-1-2007 14:32:24

Wij hebben onze trouwringen daar ook besteld.
Vriendelijke mensen en mooie ringen.
Veel plezier.
Krista
07-07-2007

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik9-1-2007 15:06:09

Hallo,

wij hebben onlangs onze trouwringen daar besteld. Wij zijn daar prima ontvangen geweest. De prijs valt echt heel goed mee en het allerbelangrijkste: trouwringen waar we heel blij mee zijn en die helemaal ons ding zijn.

Groetjes,
Isabel
ook 110807

Caroline
7-7-2007
 Meld misbruik9-1-2007 19:09:19

Wij bestelden bij hen ringen met een vingerafduk: super! Mijn vriend kan niet wachten om hem om zijn vinger te schuiven:)

Groetjes,
Caroline

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik9-1-2007 21:35:42

Hey,

Wij hebben onze ringen daar ook besteld.
Heel vriendelijk.
Je krijgt een ringkussentje cadeau, de ringen worden thuis geleverd en de maat kan tot een jaar na aankoop gratis aangepast worden.
Enig minpuntje: ondanks een afspraak hebben we zeker 20 minuten of langer moeten wachten. Er waren daar trouwers aan de lopende band, misschien omdat het zaterdag was?

Groetjes, Sissi

Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik10-1-2007 10:55:49

HEllo,

Wij hebben onze ringen daar gekocht. Heel mooie ringen, goede prijs, vriendelijke ontvangst.
Enige minpunt: mijn ring was niet helemaal wat we grvaagd hadden. Steenzetting was anders gebeurd dan bij gevraagde model dus die zag er wel anders uit maar kon niet meer tijdig voor ons huwelijk aangepast worden. Nu uiteindelijk toch besloten de gekregen ring te houden en vind 'm best wel mooi...
Dus wel heel duideljk zijn hierin maar voor de rest heel content...

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...