Terug naar overzicht
Dag Kristien,wij nemen ook trouwringen van Fede di Oro. Ervaring heb ik nog niet, maar wij vinden het in elk geval héél mooie.GroetjesFreya11.08.2007
Wij hebben onze trouwringen daar ook besteld.Vriendelijke mensen en mooie ringen.Veel plezier.Krista 07-07-2007
Hallo,wij hebben onlangs onze trouwringen daar besteld. Wij zijn daar prima ontvangen geweest. De prijs valt echt heel goed mee en het allerbelangrijkste: trouwringen waar we heel blij mee zijn en die helemaal ons ding zijn. Groetjes,Isabelook 110807
Wij bestelden bij hen ringen met een vingerafduk: super! Mijn vriend kan niet wachten om hem om zijn vinger te schuiven:)Groetjes,Caroline
Hey, Wij hebben onze ringen daar ook besteld.Heel vriendelijk.Je krijgt een ringkussentje cadeau, de ringen worden thuis geleverd en de maat kan tot een jaar na aankoop gratis aangepast worden.Enig minpuntje: ondanks een afspraak hebben we zeker 20 minuten of langer moeten wachten. Er waren daar trouwers aan de lopende band, misschien omdat het zaterdag was?Groetjes, Sissi
HEllo,Wij hebben onze ringen daar gekocht. Heel mooie ringen, goede prijs, vriendelijke ontvangst.Enige minpunt: mijn ring was niet helemaal wat we grvaagd hadden. Steenzetting was anders gebeurd dan bij gevraagde model dus die zag er wel anders uit maar kon niet meer tijdig voor ons huwelijk aangepast worden. Nu uiteindelijk toch besloten de gekregen ring te houden en vind 'm best wel mooi...Dus wel heel duideljk zijn hierin maar voor de rest heel content...Groetjes