TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kirsten
9-6-2007
|
9-1-2007 14:44:26
Ik vind dat Sofie gelijk heeft; voor je het weet zitten hier meer fotografen, videografen, DJ's, zaaluitbaters, enz... op het forum dan bruidsparen en dat kan idd. niet de bedoeling zijn. Soms vraag ik mij af of zij echt niet anders te doen hebben...
|
|
Lieve
1-9-2006
|
9-1-2007 14:54:21
Hey allemaal,
wie hier regelmatig komt kijken, weet dat ik hier al meer dan een jaar opkom tegen reclame op dit forum. Het lijkt met vechten tegen windmolens want geen van de handelaren houdt er rekening mee. Ik ben dus blij te lezen dat er nog mensen zijn die dit soort van sluikreclame lastig vinden.
Sofie, mijn steun heb je alvast! Lieve
|
|
Nathalie
8-9-2006
|
9-1-2007 15:10:36
Ik ben het helemaal met Sofie eens! Ik erger me ook aan al die reclame-uitingen, maar heb wel besloten die gewoon maar niet meer te lezen en enkel de voor mij interessante berichtjes te lezen.
Nathalie getrouwd op 08-09-06
|
|
fabienne
7-7-2007
|
9-1-2007 15:19:22
idd groot gelijk ,ik vind het ook,daarmee vraag ik niets meer en kom gewoon lezen,
|
|
Angie
14-7-2009
|
9-1-2007 15:36:05
Hallo,
Ik zit eigenlijk een beetje in tweestrijd. Het is inderdaad zo dat als ik een vraag stel via het forum, ik verwacht om reacties en indrukken te krijgen van andere (aanstaande) bruidsparen. Maar ik moet wel toegeven dat sommige handelaren (zoals Freddy)een antwoord en tips hebben over vanalles en nog wat, hetgeen soms toch wel handig kan zijn. Waar ik het niet zo op begrepen heb is dat wanneer ik vraag of iemand een goeie dj kent bij mij in de buurt of die zich zover zou verplaatsen, dat ik dan bestookt word met berichtjes als: ik ben die dag nog vrij, bel mij eens, kijk eens op mijn site,... want dat is dan trouwens ook geen antwoord op mijn vraag. Ik vraag om me een GOEIE dj AAN TE RADEN (dus uit ervaring) en niet om een presentatie te krijgen van wat je allemaal wel kan. Ik heb op het forum ooit eens een berichtje gelezen waarin iemand zei: als ik gewoon contactgegevens nodig heb kijk ik wel in de gouden gids. En eigenlijk is dat wel waar. De reden waarom de vraag gesteld wordt is om van een objectief iemand indrukken te krijgen over een bepaalde dj, fotograaf, enz... Iedereen kan zichzelf aanprijzen als zijnde geweldig maar daarom denkt niet iedereen daar zo over. Dus als het aan mij zou liggen zouden handelaren wel mogen suggesties doen op het forum of tips geven maar dan zonder reclame te maken voor zichzelf, dus zonder zich bekend te maken. Hopelijk stoot ik met dit berichtje niemand voor het hoofd want dat is niet mijn bedoeling, en ik hoop echt dat dit forum actief blijft want ik heb hier al enige goeie suggesties gekregen.
Groetjes,
Angie
|
|
Astrid
8-9-2007
|
9-1-2007 15:48:39
Ook ik kopiëer mijn reactie van het vorige topic even:
Ik kan me alleen maar voor 100% aansluiten bij wat Sofie zegt. En Freddy, je reactie dat diegenen die zich ergeren je berichten dan maar niet moeten lezen, gaat niet op. Tegenwoordig reageer je bijna op alle onderwerpen, dus moeilijk om je te negeren. Bovendien, als het dan toch enkel je bedoeling is bruidjes te helpen, waarom onderteken je je posts dan niet alleen met je naam, ipv er telkens ook nog bij te vermelden dat je videograaf bent?
Astrid 08.09.2007
|
|
Ilse
12-5-2007
|
9-1-2007 16:31:21
Voor mij zijn alle tips welkom. Maar als het zoveel mensen echt stoort...
Misschien is het aan de redactie om hun belofte waar te maken dan:
Uitleg over forum: "Hier kun je terecht met alle vragen, opmerkingen en ideeën die je wilt delen met andere toekomstige bruiden en bruidegommen. Ook de redactie houdt deze rubriek in het oog en zal vragen beantwoorden. Let wel, dit is geen reclame-rubriek. Reclame zal onherroepelijk verwijderd worden."
Groetjes, Ilse 12 mei 2007
|
|
Patricia
|
9-1-2007 16:46:39
Ik vind het ook een dubbel gegeven. Voor mij is dit forum vooral om het krijgen van tips ivm allerlei zaken die ik zoek in mijn omgeving. Voor mij is het dan ook ok als daar reactie op komt van zaken die mij daarin kunnen helpen. Maar het blijft idd een forum voor trouwers. Het is iets of wat vervelend als telkens dezelfde personen (zaken) antwoorden op allerlei vragen en dan nog een reclame maken, maar als zij hun zaak niet voorstellen, geraken mensen met specifieke vragen mss ook niet aan een antwoord.
Ik durf me dus eigenlijk niet zwart of wit uitspreken.
|
|
els
14-7-2007
|
9-1-2007 16:55:45
ik vind, zolang ze tips geven zijn ze welkom...
|
|
Klara
2-6-2007
|
9-1-2007 17:13:46
Hi allemaal,
Ik kan me volledig vinden in de uitleg van Sofie. En hoewel ik begrijp dat tips van handelaars nuttig kunnen zijn, ben ik er toch niet voor te vinden. Ze kunnen het toch niet laten om (sluik) reclame te maken.
En dan heb je ook nog van die opdringerige types (zoals Freddy) die in elke, maar echt elke post IETS gaan antwoorden om in de picture te staan.
Ik ben van mening dat het doel van de site (dat hier al een paar maal is aangehaald) moet gerespecteerd worden. Het staat de handelaars vrij om zich ook te verenigen en een andere site op te starten.
Klaar
|
|
marlies
20-12-2007
|
9-1-2007 18:18:39
Ik sluit mij helemaal aan bij Sofie. Dit forum is echt alleen voor bruidskoppels vind ik. Ik vond het hier altijd gezellig, maar sinds kort begint het mijn strot toch uit te komen. Het is hier niet meer aangenaam. Ik ben nu eventjes getrouwd, en dwarrel hier al eventjes rond, en heb ik vele leuk dingen meegepikt, en vind het nu leuk om er daarna nog over te praten, en tips te geven aan andere bruidjes. Maar de sfeer is toch niet meer wat het was. Iedereen maakt maar reclame voor dj/video/ wathever. Als je iets zegt, dan staat feddy daar. En als hij toch alleen tips wil geven, moet hij daar steeds niet onderzetten, freddy VIDEOGRAAF, want dat weten we ondertussen allemaal al wel.
Ik ben ervan overtuigd dat bruidjes en bruidegommen onder elkaar genoeg (en betere ) tips kunnen geven. En als ze eenmaal voor een ceremoniemeester/fotograaf/videograaf./dj...gekozen hebben, dat ze van die mens nog veel nuttige tips krijgen, maar dat hoort ook bij hun job. Ik heb veel tips gekregen van fotograaf en dj enzo, maar echte reclame hoort op dit forum het toch niet thuis.
Ik hoop dat het hier terug wat gezelliger wordt ;)
|
|
Caroline
7-7-2007
|
9-1-2007 19:07:26
Oproep aan de moderator:
Doe wat je belooft en 'verwijder reclame onherroepelijk'!
Ik erger me bijna meer aan het feit dat al die reclame hier blijft staan, dan aan de reclame zelf, die doorprik je zo...
Vraag me soms af of dit forum überhaupt wel gemodereerd wordt...
Begrijp me niet verkeerd, ik vind dit forum nog steeds heerlijk en verslavend, maar inderdaad: trop is te veel. Groot gelijk Sofie!
Groetjes, Caroline 07/07/07
|
|
evy
19-5-2007
|
9-1-2007 19:15:34
hoi, ik sluit me volledig aan bij u mening. wij gaan trouwen op 19 mei 2007 en ben door te surfen op deze site terecht gekomen en ik ben blij dat dit bestaat op deze manier kan je vele vragen stellen aan andere trouwertjes. en ik vind het tof dat je kunt vragen aan andere koppels of zij mensen kennen voor dit of dat en waar ze ervaring mee hebben en dan weet je dat je eerlijke meningen krijgt maar als de verkoper zelf antwoord is het altijd goed he want hij prijst zichzelf niet slecht aan. vele groetjes
|
|
Kelly
14-7-2007
|
9-1-2007 19:21:42
Hey,
Ik sluit me ook aan bij Sofie. Ik heb deze site leren kennen via mijn nicht. Zij is onlangs getrouwd en vertelde me dat je hier veel info kan vinden. Dat hebben we ook gedaan. Dankzij deze site hebben we bijna ons ganse huwelijk georganiseerd. Mede door de vele tips van de andere koppels. En indien ik iets weet over wat er gevraagd wordt, zal ik ook antwoorden. Ik hoop dat het voor alle toekomstige bruidskoppels hier terug wordt zoals in het begin... Sofie, mijn steun heb je.
Groetjes
|
|
Christel
30-6-2007
|
9-1-2007 19:24:39
Dag Sofie
Ook ik vind het hier helemaal niet zo leuk meer als vroeger, heel de sfeer is verpest. Vorige week was ik hier ook nog in een discussie betrokken...
Ik hoop dat er snel verandering in komt en sluit me dan ook aan bij jou, Evy, Caroline,Marlies, en alle andere bruidjes die vinden dat er snel verandering mag komen. Trop is trop !
Christel 16/06/07
|
|
Marisa
7-7-2007
|
9-1-2007 19:59:11
Ook mijn steun heb je volledig Sofie. Ik vind het ook vooral nog steeds een plaats om je gevoelens en ervaringen te delen met anderen en hulp te vragen indien nodig. Ik kijk ook alleen naar de topics die me interesseren en waar ik de andere mensen mogelijk mee kan helpen.
Ik ben jullie dan ook allemaal 1 voor 1 dankbaar voor alle hulp en ideetjes die jullie mij geven en ik hoop dat ik ook mijn steentje kan bijdragen aan oplossingen en dergelijke.
Ik zou het persoonlijk ook niet erg vinden mocht ik een zelfde lotgenote ontmoeten om ervaringen met elkaar te delen. Zijn er nog zo van die mensen die dat gerust wel willen doen? Zijn er mensen die graag mijn huwelijksmis willen bijwonen? Het is wel op een populaire datum: 7/7/7 in Izegem :)
|
|
Sissi
26-5-2007
|
9-1-2007 21:32:37
Hey,
Ik heb hier nog weinig aan toe te voegen behalve dan dat ik het eens ben met Sofie en alle andere bruidjes die vinden dat dit forum een plek is voor toekomstige en ex-trouwers en niet voor handelaars.
Groetjes, Sissi
|
|
Isabel
1-9-2007
|
10-1-2007 8:23:19
De reclame werkt inderdaad zeer storend. Meestal kom ik hier dus enkel nog om te lezen, maar niet meer om zelf vragen te stellen. Hopelijk zal het nu vlug stoppen...
Isabel 01/09/07
|
|
Lies
30-6-2007
|
10-1-2007 14:26:25
Eerlijk gezegd, heb ik nog helemaal niet zoveel reclame gezien of tegengekomen op het forum. 'Freddy' is me al wel eens opgevallen, maar hij geeft inderdaad ook tips over hele andere dingen dan fotografie, handig toch!
Maar ik snap wel dat het hier geen commerciële bedoening mag worden. Misschien moeten we dit forum dan maar zien als een plaats voor iedereen die tips heeft, of je nu bruid(egom), moeder, vriendien, fotograaf of traiteur bent. Zolang je het maar niet louter doet uit eigen belang...
|
|
Lobke
6-7-2007
|
10-1-2007 16:49:21
Oh, op zich stoor ik er mij niet zo aan. Het is natuurlijk niet de bedoeling van dit forum, maar meestal lees ik er gewoon over.
Wat mij al meer stoorde is dat het forum soms zo onpersoonlijk is. Vaak zit ik ook nog op een ander forum en daar wordt over van alles en nog wat gesproken. Soms heb ik hier de indruk dat je niet van het gevraagde onderwerp mag afwijken. Jammer, want dan kan je inderdaad geen band smeden met de andere bruidjes, bruidegommen!
Maar ieder zijn mening, he! Groeten, Lobke.
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|