Terug naar overzicht
Wij zijn daar eigenlijk van in het begin van onze trouwplannen mee gestart. Eerst werd het uur van het burgerlijk en kerkelijk huwelijk ingevuld, en daarna steeds verder aangevuld met de dingen die we plannen.Ons draaiboek is een tabel met 5 kolommen.In de eerste kolom staat het uur, in de tweede wat, in de derde waar en/ of wie, in de vierde de contactgegevens van de persoon (vb. fotograaf, DJ, feestzaal, ...) en in de laatste kolom nog eventuele opmerkingen (vb. waar je kan parkeren, ...).Voorbeeld:10:30 - burgerlijk huwelijk - stadhuis van X, namen van getuigen en overige gasten - adres stadhuis - parkeren ...We zullen dit enkele weken voor de trouw doorgeven aan de mensen van de suite, en ook alle betrokken partijen (fotograaf, vervoer, ...) zullen een exemplaar krijgen.
Als er iemand een voorbeeld heeft mag die mij dit ook steeds doorsturen. Ben zelf ook aan het denken voor ons draaiboek te beginnen maken. melissa_stuer@live.bedank je!
Mij zou je er ook goed mee kunnen verderhelpen. hannethys@hotmail.com
Mij zou je er ook mee kunnen verder helpen.anke.van.den.broeck@telenet.be
Mij zou je er ook mee kunnen verder helpen.
anke.van.den.broeck@telenet.be
En mij ook: liesvh1978@gmail.com
mijn emailadres: anneliesheremans@hotmail.com
Dag Sofie,Zou je mij een voorbeeld hiervan willen bezorgen? Alvast bedankt en nog veel succes met de voorbereidingenan_van_goethem@hotmail.be Groetjes
voor mij ook aub kvandael@hotmail.com
Voor mij ook graag! donnekaat@hotmail.com Alvast bedankt en nog veel succes.
Wil ook sturen naar mij? Bedankt! Kim.verbeke@hotmail.com
Ik begrijp niet goed wat jullie willen?Hierboven heb ik uitgelegd hoe we het bij ons hebben gedaan.Omwille van privacyredenen ga ik niet ons hele schema doorsturen...