Terug naar overzicht
Je moet eens kijken op hun site...daar kan je de verhuurovereenkomst lezen.
Als je mij je mailadres geeft kan ik het jou doorsturenWij hadden hun namelijk ook gecontacteerd voor de grote zaal te huren
prijs voor grote zaal is 300 euro,drank is van de zaal zelf buiten apretief en de wijn,voor de rest mag je doen wat je wilt.meer vragen laat maar iets wetentrouw daar op 25 juli 2014
Hallo, mag ik eens iets vragen aan de bruidjes die ij het Parkman relst getrouwd zijn of nog moeten trouwen.Ik heb gezien in hun overeenkomst dat je het van 9 uur 's morgens moogt betreden en moet verlaten voor 6 uur 's morgens maar wat doen jullie met de versieringen? Tafels dekken en dergelijke.. Ik zie mij nu toch niet 's morgens de dag van de trouw zelf alles nog in elkaar steken en de volgende morgen al mijn lampionnen, tafelbekleding en dergelijke verwijderen..Hoe doen jullie dit? Want als je het van vrijdag tot maandagmorgen moet huren komt het wel op 900 euro..Mag je indien je een huwelijksfeest geeft het toch eerder betreden en in de loop van zondag toch nog alles afbreken of is dit onmogelijk?Dank je wel dames!