Terug naar overzicht
hey tiny,ik denk bij vistaprint dat je dat zal vinden hoor.ik heb er de cadeautjes laten ontwerpen voor de getuigen met een persoonlijke tekst erop.of mss in de K op 1 ste verdiep juist aan de roltrap bij de panos,daar heb je zo winkeltje waar ze allerlei schoolgerief verkopen,mss maken ze zo dingen???grtjs xx
http://www.party-gifts.nl/werktekening.asp?intNummer=23 http://www.bellenblaascorner.nl/etiket-voor-bellenblaas... Wat wij gaan doen is enkel een "sticker" plaatsen op het dopje. Daarvoor print ik gewoon rondjes in word met een afbeelding in en dat kun je gewoon met lijm kleven :)Succes!
Sandrine die winkel is daar al tijdje niet meer hoor .. en vistaprint de juiste afmetingen kloppen niet echt de volle 100% ... ofwel val ik te vies ;)Cassandra , bedankt ga eens een kijkje nemen!
Hallo Tiny,ik heb dat gewoon zelf gedaan. Ontwerpje gemaakt op de juiste afmeting van de bellenblaas en in kleur geprint op grote labels en dan op maat gesneden en over het etiket geplakt van de bellenblaas. Dat heeft me niets gekost, behalve wat tijd :-)Ik kan hier geen foto's plaatsen, maar als je een voorbeeld wil zien, moet je me je e-mail adres maar sturen via een privé berichtje, dan stuur ik je een foto door.groetjes
Hallo Tiny,
ik heb dat gewoon zelf gedaan. Ontwerpje gemaakt op de juiste afmeting van de bellenblaas en in kleur geprint op grote labels en dan op maat gesneden en over het etiket geplakt van de bellenblaas. Dat heeft me niets gekost, behalve wat tijd :-)
Ik kan hier geen foto's plaatsen, maar als je een voorbeeld wil zien, moet je me je e-mail adres maar sturen via een privé berichtje, dan stuur ik je een foto door.
groetjes
Dag Gitte , Ja graag foto gezien , sowieso gaan we toch de afbeelding ervan halen ontwerpje heb ik gisteren ook al gemaakt.Hoe heb je dit dan geplakt erop gewoon met prit ofzo dan ?Volgens mijn schoonpapa kan ik in kwarto of dergelijken zo'n papier vinden om door printer te stoppen die dan plakt..GroetjesSeynaevetiny@hotmail.com