Nu Online
Momenteel zijn er 554 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Stickers voor bellenblazers..

27-2-2014 19:34:44
Wij hebben nog een massas aan bellenblazers van de zoon en dochter hun feestje..
Graag hadden wij deze eens opgebruikt .. dus gaan we ze gebruiken voor de kids en volwassenen bij het buiten komen van de kerk.
Nu hadden we graag die stikkers eraf gedaan en er nieuwe met onze naam en datum op geplakt..
wie kan mij helpen om ergens via internet of dergelijken iets te vinden zo dat we zelf onze stickers kunnen maken .. of laten maken op goedkope manier aub?

Alvast bedankt!
kusjes

Tiny
12-7-2014
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 561

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik27-2-2014 21:42:41

hey tiny,ik denk bij vistaprint dat je dat zal vinden hoor.
ik heb er de cadeautjes laten ontwerpen voor de getuigen met een persoonlijke tekst erop.of mss in de K op 1 ste verdiep juist aan de roltrap bij de panos,daar heb je zo winkeltje waar ze allerlei schoolgerief verkopen,mss maken ze zo dingen???
grtjs xx

Cassandra
25-4-2014
 Meld misbruik28-2-2014 8:52:42

http://www.party-gifts.nl/werktekening.asp?intNummer=23

http://www.bellenblaascorner.nl/etiket-voor-bellenblaas...

Wat wij gaan doen is enkel een "sticker" plaatsen op het dopje. Daarvoor print ik gewoon rondjes in word met een afbeelding in en dat kun je gewoon met lijm kleven :)

Succes!

Tiny
12-7-2014
 Meld misbruik28-2-2014 21:06:40

Sandrine die winkel is daar al tijdje niet meer hoor .. en vistaprint de juiste afmetingen kloppen niet echt de volle 100% ... ofwel val ik te vies ;)

Cassandra , bedankt ga eens een kijkje nemen!

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik1-3-2014 10:14:06

Hallo Tiny,

ik heb dat gewoon zelf gedaan. Ontwerpje gemaakt op de juiste afmeting van de bellenblaas en in kleur geprint op grote labels en dan op maat gesneden en over het etiket geplakt van de bellenblaas. Dat heeft me niets gekost, behalve wat tijd :-)

Ik kan hier geen foto's plaatsen, maar als je een voorbeeld wil zien, moet je me je e-mail adres maar sturen via een privé berichtje, dan stuur ik je een foto door.

groetjes

Tiny
12-7-2014
 Meld misbruik1-3-2014 14:02:12

Dag Gitte ,

Ja graag foto gezien , sowieso gaan we toch de afbeelding ervan halen ontwerpje heb ik gisteren ook al gemaakt.
Hoe heb je dit dan geplakt erop gewoon met prit ofzo dan ?
Volgens mijn schoonpapa kan ik in kwarto of dergelijken zo'n papier vinden om door printer te stoppen die dan plakt..

Groetjes

Seynaevetiny@hotmail.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...