TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Melissa
27-6-2014
|
28-2-2014 11:43:07
Ik heb mijn jurk daar gekocht en ben zeer tevreden! heel vriendelijke mensen en een goede service. Ook veel trouwkleden om uit te kiezen. Er zijn veel verschillende modellen dus er zal zeker wel een model zijn dat mooi bij jou past, anders helpen ze wel met het te vinden. Over de locatie, ik vind dat je het wel goed ziet, maar je moet er op letten natuurlijk. Het is een oud herenhuis met een etalage met bruidsjurken,
|
|
Marie-Constance
16-8-2014
|
28-2-2014 13:21:29
Hey Dorien,
Als je van de markt de Paterstraat in gaat is het aan de linker kant. Er hangen veel borden aan de gevel en er staan jurken voor de ramen. Vroeger zat hier de winkel flesh and bones en daarvoor een saktewinkel en was de gevel blauw... Nu niet meer :) Je zal het heus wel zien, het viel mij op toen ik er door wandelde (en ik nog niet aan het zoeken was naar een trouwjurk ;) )
Groetjes,
Marie
|
|
Elke
7-6-2014
|
28-2-2014 17:45:44
Dorien, Wat youniek betreft kan ik je niet helpen maar wel met de klik te maken van gewoon kleedje naar trouwjurk:-) Ik ben ondertussen 36 jaar oud en heb altijd gezegd dat ik NOOIT ging trouwen in een traditionele trouwjurk totdat ik in de winkel stond en mezelf in de spiegel zag. Weliswaar niet meteen bij het eerste kleed maar toch direct het gevoel dat ik zeker een echte bruidsjurk wou want zoals iedereen zei je krijgt maar 1 keer de kans om een trouwjurk aan te doen en bij een gewoon kleedje krijg je meer dan genoeg de kans hé. En ja ik was ook van het principe dat ik dan toch eens een trouwjurk had aangehad:-) Ik kan al niet wachten om in april de eerste pas te gaan doen, ben benieuwd of ik nog altijd ga content zijn:-) Mijn bruidsjurk is oorspronkelijk lang (ladybird 34111) maar ik twijfel nog altijd of ik ze ga laten afdoen tot stukje boven enkel. Je ziet, uiteindelijk beslist en dan twijfelen over de lengte!!!
|
|
krista
9-8-2013
|
28-2-2014 23:46:22
Hoi Dorien, zoals ik hierboven al kan lezen, het is een oud herenhuis met 2 grote etalage vensters, een grote poort aan de rechterzijde.. Mijn nicht is ook van Turnhout en zij wist Youniek ook niet liggen totdat ik er over stoefte.. Ik kan je enkel aanraden om hun advies ook daadwerkijk op te volgen, ze weten wat ze doen, wat ze verkopen. Ikzelf was net 40 geworden toen ik mijn jawoord heb gegeven. Ik heb die dag gestraald in een trouwjurk van Youniek en ik kan jou hun service enkel aanbevelen... Geniet van jou pasmoment.. En van jou voorbereidingen natuurlijk. Hou ons op de hoogte hoe het geweest is... Grtjs, Krista
|
|
Dorien
23-8-2014
|
1-3-2014 8:03:26
Bedankt voor de reacties, nu zal ik het wel vinden.
Elke, misschien post ik hier straks ook wel een berichtje dat het effectief een trouwjurk wordt. Wat betreft twijfells over de lengte begrijp ik nu al helemaal. Momenteel zie ik mij nog niet in een lang kleed en zit ik een beetje in men hoofd met misschien een kort trouwkleedje, daarmee ook de twijfel om een gewoon kleedje. Het is ook zo dat wij enkel voor de wet trouwen en het er ook allemaal wat losjes aan toe mag gaan.
Ik ga het straks gewoon wat op me af laten kome en geniete vande pasmoentjes!
|
|
Ilvy
18-7-2014
|
1-3-2014 8:53:41
Dorien, ik herken je gevoel helemaal :-) Ik ging ook nooit trouwen!!!! En mocht het er dan toch ooit van komen dan zou het ook niet in een echte trouwjurk zijn. Kort, gekleurd, ....
En toch ondertussen ben ik net 36 geworden en gelukkig verloofd :-) En mijn jurk? Ik ben met knikkende knietjes bij Youniek binnen gegaan, want trouwjurken wat zijn dat? Maar ik ben buiten gekomen na anderhalf uur met een jurk waarvan ik altijd zei: zo eentje moet ik nooit hebben. Maar eens aan wist ik dat ze dat was :-) Dus geniet er gewoon van Dorien, het komt allemaal in orde :-)
|
|
Dorien
23-8-2014
|
1-3-2014 16:11:47
Jaja, het is een echte, lange trouwjurk geworde :-)
|
|
krista
9-8-2013
|
1-3-2014 17:59:56
proficiat ;-). Je zal stralen ...
|
|
Cindy
15-5-2015
|
1-3-2014 23:30:07
Wauw super!! En Dorien was je tevreden over der service daar? Veel kleedjes gepast?! Nog tips....ik ga volgende maand naar Youniek!
|
|
Dorien
23-8-2014
|
2-3-2014 9:24:37
Jaja, zeer tevreden, heb toch wel heel wat kleedjes aangehad. Ik mocht zelf eerst een aantal kleedjes op zij hangen, maar de uiteindelijke jurk is er 1 geworde die zij mij aangaf
|
|
Ilvy
18-7-2014
|
3-3-2014 11:31:04
Ah super Dorien :-) Ben blij voor je !
|
|
Elke
7-6-2014
|
3-3-2014 18:29:38
Ben ook supercontent voor jou en direct ook de bevestiging dat ik niet alleen ben:-)
|
|
Sarah
29-8-2015
|
6-8-2014 14:44:20
Verkopen ze bij Youniek ook jurken van Ladybird?
|
|
Cindy
15-5-2015
|
6-8-2014 16:09:08
Nee ze hebben daar niet echt merken....duurste kleed is er 900eur. Je kan het wel laten namaken daar of iets in die stijl.
|
|
Sarah
29-8-2015
|
6-8-2014 18:04:12
Ok bedankt :-)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|