Nu Online
Momenteel zijn er 731 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

First-Aid kit voor de bruid

28-2-2014 13:27:26
Hoi allemaal,
ik was een lijstje aan het samenstellen voor welke zaken ik preventief zeker moet meenemen op de grote dag.

Hebben jullie ook zo'n lijstje?

Ik kan nog wel wat tips gebruiken zodat ik zeker niets vergeet :-)

Groetjes,
Bianca

Bianca
28-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 1576

Chantal
3-5-2014
 Meld misbruik28-2-2014 13:34:38

Goed idee zo een lijstje, ik volg even mee :-)

Ik denk alvast aan veiligheidsspelden, naald en draad, lippenstift en deodorant.

Sandra
6-6-2014
 Meld misbruik28-2-2014 13:54:26

Compeed pleisters, dafalgan, ..

Anne
24-5-2014
 Meld misbruik28-2-2014 13:56:01

Waar ik nog aan denk:

- blarenpleisters
- flos of tandenstokers
- een vlekkendoekje voor als je smost op je klees
- muntjes of kauwgom
- parfum
- spiegeltje
- eventueel haarborstel, extra speldjes, haarlak (natuurlijk naar gelang hoe je je haar doet)
- pijnstiller
- nagelvijltje

Melissa
27-6-2014
 Meld misbruik28-2-2014 15:18:30

Dit ga ik even meevolgen, denk wel dat het meeste al genoemd is ondertussen

Ann
26-5-2014
 Meld misbruik28-2-2014 15:31:38

Een reservekleedje en reserveschoenen? Je weet maar nooit...

Tanja
14-8-2014
 Meld misbruik28-2-2014 18:08:50

Wat een interessante vraag! Ik volg ook mee :)

Annelies
24-5-2014
 Meld misbruik28-2-2014 18:55:20

Hoi iedereen,

Ik zie vaak vlekkendoekjes terug komen maar waar vind je die en welke zijn goed?

Bedankt,
Annelies

LiseV
5-4-2014
 Meld misbruik28-2-2014 19:37:33

Ik heb een anti-vlekkenbusje bij kruidvat gekocht.
Of ie goed werkt, weet ik nog niet.
Ik neem zeker platte schoenen mee (ballerina's)!
Verder is alles genoemd denk ik.

Niki
7-6-2014
 Meld misbruik28-2-2014 21:18:17

En waar ga je dat allemaal steken? Voor zover ik weet heb ik geen zakken in mijn kleed hoor.. en een megagrote handtas mee zeulen lijkt mij ook niet echt bruid-achtig? Ik heb wel een klein handtasje voor evt mijn gsm en zakdoekjes maar al die dingen die jullie opnoemen zoals

- parfum (je doet dit 's morgens op, zoals alle andere dagen, je hebt het de rest van de dag gewoon te druk om hieraan te denken om het nog eens op te doen)
spiegeltje (als je een heel goede kapster hebt zorgt zij ervoor dat je haren de hele dag goed blijven zitten...)
- eventueel haarborstel, extra speldjes, haarlak (idem vorig puntje)
- pijnstiller (zorg er misschien voor dat je uitgeslapen bent, hoofdpijn kan je toch niet tegenhouden)
- nagelvijltje (wanneer heb je tijd om eraan te denken om dit te gebruiken? laat je nagels doen tijdens de manicure de dag ervoren)

neem ik toch niet meer hoor. Ik zal misschien vragen aan mijn getuige om iets mee te nemen of aan mijn zussen ofzo.. En de dag zelf denk ik niet dat je daar zoveel zorgen over gaat maken of tijd gaat hebben om die dingen te gebruiken?

Maarjah dit is maar mijn menig hé..

Evy
22-3-2014
 Meld misbruik28-2-2014 21:49:38

Hoi hoi!
Ik heb alvast ook een lijstje gemaakt.
Het is de bedoeling dat mijn 'kit' in de feestzaal ligt omdat we hier toch het meest zijn die dag. Niki, ik hoop natuurlijk het niet nodig te hebben maar als je het nodig hebt (of iemand anders) zal ik zeer blij zijn dat ik het toch heb. Dus voor alle zekerheid voorzie ik toch wel een serieuze 'kit' al is het maar om iemand van de gasten mee te helpen.
Mijn lijstje:
- lippenbalsem
- Watjes
- Wattenstaafjes
- Ontschminker
- Parfum en deo
- Borstel en kam
- Spiegeltje
- Pijnstillers - Pilletjes maag x darmen
- Muntjes
- Vlekkendoekjes
- Veiligheidsspelden
- Naald en draad
- Maandverband en tampons
- Nagelvijl en nagelknipper
- Flosdraad en tandenstokertjes
- Pleisters

Een hele lijst, maar ik sta er dan ook om bekend om op veel voorzien te zijn. Dus mijn gasten weten dat ze hiervoor bij mij terecht kunnen. En de helft hiervan zit ook steeds in mijn handtas en vermits ik niet van plan ben deze mee te nemen... :-)

Bianca
28-6-2014
 Meld misbruik28-2-2014 22:50:40

Leuk zoveel reacties :-)
Ik heb een grote tas gekocht met Bride op. Die ik in de feestzaal laat.
We hebben daar een aparte ruimte waar we persoonlijke spulletjes kunnen zetten.

Ik dacht zelf ook nog aan:
- extra contactlenzen (alleen nuttig als je lenzen draagt zoals ik)
- Motilium/imodium -> je weet nooit dat de zenuwen je maag overstuur maken
- Make-up -> ik ben van plan bij de visagist lijstje te vragen van de make-up die gebruikt werd zodat ik kan bijwerken indien nodig
- zakdoekjes voor emotionele momenten :-)

@Niki ik hoop heeeel erg dat ik niets ervan nodig heb, maar ik loop ook altijd rond met een volle handtas. Ik ben graag op alles voorzien, zou jammer zijn dat hoofpijn, of pijnlijke voeten je dag verpesten.

Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik1-3-2014 10:15:26

Ik ben gaan kijken bij Kruidvat voor vlekkendoekjes, maar die verkchten dat niet !!
Ook in Carrefour en delhaize heb ik ze niet gevonden !!
Iemand nog een idee waar ik ze kan vinden ?? 't begint hier te dringen... ;-))

natascha
14-6-2014
 Meld misbruik1-3-2014 11:18:16

Ben ook wel benieuwd waar ze die vlekkendoekjes verkopen :)

Lien
5-9-2015
 Meld misbruik1-3-2014 14:03:41

Ik heb nog gehoord dat de vlekkendoekjes van de aldi wel goed werken. Ik weet alleen niet of ze die doekjes het hele jaar door verkopen, of dat dit een tijdelijk product is.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...