Terug naar overzicht
Snoepjes zijn altijd fijn? In jullie thema of zo, of een snoep(bruids)boeket als je niet te veel kindjes verwacht (anders valt het misschien nogal duur uit). Groetjes
Wij laten een ijskar komen voor klein en groot !
Hier was ik ook al aan het denken... Is dat duur, een ijskar? En ik neem aan dat iedereen blijft hangen aan de kerk? Wij zouden max. Een half uur na de kerk daar willen blijven staan. Wat calculeer jij daarvoor in?Groetjes!
wij hebben voor de kindjes een bloem, vanuit snoep gmaakt.1 grote bloem bestaande uit snoepjes (de blaadjes) dat op een stokje zit.Onze kindes gaan dit aan iedereen uitdelen die naar het gemeentehuis komen. Zij kunnen dit heel gemakkelijk zelf vasthouden.
Hey Dorothy,Dat is een heel leuk idee zo'n bloem.Heb je er toevallig een foto ofzo van? Anders mag je me die altijd eens mailen op an_van_goethem@hotmail.beAlvast bedankt, An
Moest je een foto hebben Dorothy mag je die mij ook mailen cbroothaers@yahoo.comThanks!
Ik heb er nog geen foto van, ze zijn in bestelling en ik mag ze vrijdag 14/3 halen. Voor degene die mss in de buurt wonen : ik heb ze besteld bij Doopsuiker Luyts in Kalmthout. Mss dat dit ook op hun website te vinden is, ik heb nog niet gekeken !Groetjes,
@ Maartje : wij hebben met de mensen van de ijskar afgesproken dat iedereen een ijsje mag komen nemen , er zal ook iemand bij staan die het een beetje in goede banen leid. Tis niet de bedoeling dat de mensen daar uren ijsjes gaan eten. Wij zullen ook nog eventjes met de mensen daar samen zijn , maar vertrekken dan ook voor foto's. Wat de kostprijs betreft , moeten we niets meer betalen dan de kostprijs van een ijsje aan de kar.