Terug naar overzicht
Ik ben zelf niet uit de regio dus kan ik je ook niet echt helpen met een adresje. Anders moet je eens in een andere bruidswinkel gaan kijken, in de winkel waar ik ben geweest heb ik er heel veel verschillende soorten zien hangen (winkel is wel in Turnhout, dus niet echt dicht bij de deur voor jou).Volgens mij kan je dat ook wel vinden in een winkel waar ze enkel handschoenen verkopen, in Antwerpen heb je er zo 1tje, is niet echt goedkoop maar heb je een ruime keuze aan handschoenen, ik veronderstel dat ze daar ook wel bruidshandschoenen hebben.Anders moet je eens in de goudengids kijken.Ik hoop dat ik je toch een beetje heb verder geholpen.Groetjes,Véro16/6/2007http:/veroenbilly.trouwen.com
Hebben ze bij jou in de geburen een Veritas?HIer in de omgeving hebben die een assortiment met bruidsartikelen. (witte handschoenen, handtassen, sjaals, spelletjes voor in het haar,..)
Hoi IlseIkzelf ben ook op zoek naar bruidshandschoenen en in Veritas vind je er twv 15 euro voor lange...Ze hadden wel niet veel soorten, ben in de Veritas in de Lange Munt (Gent) geweest. Dus heb nog niets gekocht, want zoek nog andere soorten. Zou liever korte handschoentjes hebben...Een andere winkel heb ik ook nog niet gevonden...GroetjesVeroniek20 07 2007
Allemaal bedankt voor de tips.In de Veritas ben ik nog niet gaan kijken en ik zal ook eens een handschoenenwinkel zoeken en in andere bruidswinkels gaan kijken...Bedankt, ik zie 't weer helemaal zitten :-)Groetjes,Ilse
HEllo,Idd Veritas en anders in zo van die naai-hoedenwinkeltjes. Bvb. de Winter in de Lange Zoutstraat in Aalst of de Magino in Oudenaarde of...Veel succes!