Nu Online
Momenteel zijn er 552 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vriend geen intresse...

28-2-2014 16:07:45
Hey

hebben jullie ook zo'n vriend die in niets over het huwelijk intresse heeft? Het is nog een "tever van mijn bed-show" zegt hij. HEt is inderdaad nog lang, maar ik ben er wel al mee bezig; Zalen zoeken, gaan kijken, menu's overlopen wat eventueel interessant is, mss toch zelf een zaal boeken...
Maar als ik er iets over zeg, is hij gewoon ongeinteresseerd. :-s dat kwets wel wat, want zo heb ik het gevoel dat hij niet wil trouwen...

Ik wil gerust proberen om enkele maanden over de plannen te zwijgen, maar of het zal lukken??? :-)

bieke
4-4-2015
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 862

WWW.DISCOVIDEO.BE

Meld misbruik28-2-2014 16:29:53

De meeste bruidjes in spé, plannen en organiseren het overgrootste gedeelte van het huwelijksfeest.
De mannen laten alles wat op hun beloop en/of vertrouwen dat hun verloofde alles zal regelen.
Dat is een feit.
Nu...je zou dit eventueel kunnen verwarren met: "hij wil niet trouwen"...

lien
15-3-2014
 Meld misbruik28-2-2014 16:43:43

Hier nog 14 dagen op de teller en hij doet nog niks. Ik ga hem de dag ervoor zeggen wat hij om welk uur moet doen en hopen dat het in orde komt.

bieke
4-4-2015
 Meld misbruik28-2-2014 16:47:42

Oei Lien... Ik vermoed dat hij tegen het einde wel wat zal openbloeien. maar nu is het van ' ik moet het (nog) niet horen...
Zucht... mannen... Nu ben ik eindelijk ( na 15 jaar) ten huwelijk gevraagd :)

kelly
16-8-2014
 Meld misbruik28-2-2014 17:24:53

hier net vant zelfde hoor, ik regel alles
er komt ook weinig interesse van mijn toekomstige, het is toch nog 6 maanden.
mja moesten de mannen het regelen, er zou niet al te veel van in huis komen :D

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik28-2-2014 17:47:28

hoi dames,met hier nog 13 dagen op de teller,heeft de vent wel hier en daar interesse in wat ik zeg en samen komen we tot een besluit als het over keuzes gaat,maar soms heb ik van die momenten dat ik hoor,ben je daar weer met dienen trouw!tis nog zolang,maar nu het nog maar 2 weken is is hij er plots meer mee bezig en komt hij zelf af,nog hoeveel dagen boontje??lol best grappig
7,6 maanden geleden zei hij constant ma boontje toch tis nog 8 maanden,gebt nog zee van tijd om over die huwelijk te piekeren.nuja wij vrouwen zijn er duidelijk meer mee bezig dan mannen.
da komt wel goed hoor bieke,hij zal wel openbloeien in verloop van tijd ;)
grtjs xx

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik28-2-2014 20:03:32

heel herkenbaar, dat veranderd wel :-) Ik heb met mijn verloofde afgesproken wanneer ik erover mocht beginnen, in tussentijd deed ik ideetjes op. Hij zei me 1 jaar op voorhand, en effectief, nu heeft hij er ook veel meer interesse naar. Het komt wel goed! :-)

Melissa
18-7-2015
 Meld misbruik28-2-2014 20:05:05

Hier ook vooral ik die alles aan het plannen is (met nog 504 dagen op de teller lijkt het voor hem nog eeeeeeeeeeeeeeeuwen). Tip: plan rustig wat jou al nodig lijkt (met de zaal bvb. niet te lang wachten) Probeer hem zoveel mogelijk te betrekken, als je bvb. 3 leuke dingen vindt, laat hem 1 van de 3 kiezen, zo heeft hij het gevoel dat hij ook iets doet en een nuttige bijdrage levert ;-)

Veel plezier met de voorbereidingen!!!

lien
15-3-2014
 Meld misbruik1-3-2014 9:25:37

Bieke geen paniek, dat komt wel. Bij ons valt de trouw bijna volledig op mij, hij doet de verbouwingen. Dus elk zijn deel. We moeten nog verhuizen voor de trouw dus veel denken aan andere dingen kunnen we nu niet.

Hij had wel van int begin zijn eisen gesteld. De traiteur had ik geen keuze in. Dus ik moest een zaal zoeken vrij van traiteur. En we gingen niet trouwen voor de kerk. Dus ik heb een viering met huis van de mens geregeld en daar heeft hij wel goed aan meegewerkt. En hij heeft na lang zagen zijn geloftes ook al geschreven.

Nu moet ik nog lopen voor de versiering in de zaal en ik krijg niet veel tijd meer want ik werk nog tot de dag voor de trouw en ik moet gans het huis nog opkuisen voor de verhuis. En het is echt vuil, stof overal en geen stof dat in een gewoon huis ligt maar stof van slijpen en schuren, das hardnekkig stof. Maar we komen er wel, let de nodige stress :D

Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik1-3-2014 10:05:12

Eerlijk gezegd :
Met zoveel dagen op de teller zou ik er zelf als bruidje zijnde ook nog niet mee bezig zijn !
Mijn vriend heeft me ten huwelijk gevraagd begin september 2012. Voor april 2013 hebben we er niets aan gedaan ! Oh jawel, we hebben met een babyborrel te geven (maart 2013), onze zaal uitgetest ! We kregen van iedereen complimentjes dat het "af" was en hebben dan ineens de zaal geboekt voor ons huwelijk.
En annen zijn er nog erger in !!
Ik ken persoonlijk geen enkele man die er uit zijn eigen eens aan gaat beginnen, zeker niet met zoveel dagen op de teller.
Mijn vriend heeft wel wat geregeld, maar ik moest hem dan wel vragen : bel die eens, hoor daar eens, ... en dan deed hij dat.

debora
18-7-2014
 Meld misbruik1-3-2014 19:02:11

haha, dit onderwerp is al dikwijls gepasseerd! Ook door mezelf geschreven...

Mannen hebben nu éénmaal minder interesse in alles rond die dag. Men toekomstige zegt altijd: wat maakt mij dat nu uit welke kleur of soort bloemen het zijn, ... En moet hem daar wel gelijk in geven...

Dus ik doe al het opzoekwerk en regelmatig geef ik aan wanneer er een overleg aankomt... En dan geeft hij ook eerlijk zen mening.

Dus trek het je niet persoonlijk aan, het is voor bijna elk bruidje zo ;-)

Nu nog vier maanden te gaan is het nog steeds zo, dus vermoed niet dat dat nog gaat veranderen. Maar dat heeft niks te maken met of hij met je wil trouwen of niet. Maar die belangstelling op die dag hoeft voor de meeste mannen niet he!

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik1-3-2014 21:54:24

Debora, Eindelijk mogen wij ook zeggen dat we dit jaar trouwen :-) En jij nog 4 maanden zalig!! Hier nog 7 maanden :-) Kijk er zo naar uit!! Echt :D

debora
18-7-2014
 Meld misbruik1-3-2014 22:23:57

Hihi, man man, nu begin ik toch echt te stressen. Het wordt zo echt he :D

En sta je er goed op met de voorbereidingen? wij hebben deze week nog veel geregeld :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...