Terug naar overzicht
Als je voor een ceremoniewagen zou gaan. Wij hebben ons vervoer geregeld via www.retro.be . Was een aangenaam contact, we mochten alle wagens komen bekijken en qua prijs valt hij ook goed mee. Groetjes
Hey!Ik heb een oude mini met een schuifdakje (zwart met wit)... Ik trouw hier zelf in op 23 augustus... maar als je dat zou zien zitten wil ik eventueel wel eens foto's sturen en eventueel zien of ik hem kan uitlenen aan jullie op die dag...Zijn naam is Binkie :-p en is ideaal vervoer voor twee volwassenen en twee kindjes op de achterbank.Je mag mij altijd mailen indien je een foto'tje wil zien (alinedbacker@hotmail.com).groetjes!
Hey!
Ik heb een oude mini met een schuifdakje (zwart met wit)... Ik trouw hier zelf in op 23 augustus... maar als je dat zou zien zitten wil ik eventueel wel eens foto's sturen en eventueel zien of ik hem kan uitlenen aan jullie op die dag...
Zijn naam is Binkie :-p en is ideaal vervoer voor twee volwassenen en twee kindjes op de achterbank.
Je mag mij altijd mailen indien je een foto'tje wil zien (alinedbacker@hotmail.com).
groetjes!
Wij hebben ons vervoer gevonden bij Ceremonie Lpp uit Sint Niklaas. Ze hebben daar een grote en ruime keuze.