Terug naar overzicht
Hoi Bieke, Je kan ook altijd een workshop volgen bij mij. Hierin behandelen we alle onderdelen van trouwen en geven we tips hoe je kan besparen.http://www.ragazzo.be/workshops/ GroetjesTim
interessant! maar Geel is nogal ver en ik moet werken die dag... anders had ik er best over nagedacht! wat leuk dat je dit organiseerd.
Hoi Bieke, één van de volgende dingen om te zoeken, kan een fotograaf zijn.Nu hebben jullie echt nog wel veel tijd, maar je gaat merken dat er toch al heel wat bruidjes voor 2015 bezig zijn aan hun voorbereidingen.Ik ben fotograaf in bijberoep en werk over heel België.Neem gerust een kijkje op www.m-pictures.be of www.facebook.com/photographympictures en laat je overtuigen.Heel het jaar door mooie kortingen, momenteel krijg je tot 30 % korting bij het boeken van een reportage van + 10 uren.En u ontvangt altijd ALLE foto's in hoge resolutie op dvd, zonder logo of watermerk.wenst u meer info of een vrijblijvende offerte?Stuur dan een mailtje naar info@m-pictures.be en u ontvangt binnen de 24 uren antwoord.succes met de verdere voorbereidingen, mvg, Marcwww.m-pictures.be
Dag Bieke, hierbij een checklist die je al op gang kan brengen. http://www.cartarosa.be/weddingplanner/checklist/organi...
- uiteraard: datum, zaal, trouwkleed, kostuum, uitnodigingen - gemeentehuis reserveren + ondertrouw- kerk/ceremonie- vervoer- eventueel ceremoniemeester- enveloppendoos- make-up/kapsel- trouwringen- getuigen kiezen- trouwjuwelen- trouwschoenen- bloemen- bruidsboeket- huwelijksreis? - muziek tijdens ceremonie/mis- teksten voor tijdens ceremonie/mis- vrijgezellen- tafelschikking + naamkaartjes- draaiboek- adressen verzamelen + uitnodigingen- ...
Een fotograaf en DJ, eventueel ceremoniemeester zijn nu de zaken die je best vastlegt... je kan ook wachten, maar dan komt het aanbod kleiner...Greetz,Christ Vilezwww.christvilez.bewww.huwelijksfotografie.info
Een fotograaf en DJ, eventueel ceremoniemeester zijn nu de zaken die je best vastlegt... je kan ook wachten, maar dan komt het aanbod kleiner...
Greetz,
Christ Vilez
www.christvilez.be
www.huwelijksfotografie.info
Dag Bieke,Als je nog op zoek bent naar een weddingplanner, ceremoniemeester of jullie willen graag een alternatieve ceremonie houden, dan zijn jullie bij mij aan het juiste adres. Maak gerust een afspraak voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek. Hopelijk tot binnenkort!Groetjes,Ellenwww.boboda.be