Terug naar overzicht
In deze trailer zijn ze heel eventjes te zien.http://www.discovideo.be/portfolio/detail/nadia-robby/ mvg
Wij hebben ze ook geboekt maar trouwen pas in augustus dus ik kan helaas niet helpen :)
Hallo,Een vriendin van mij had ze voor haar ceremonie in mei vorig jaar en ikzelf had ze al op Pukkelpop gezien.Ik vond de ceremonie wel leuk maar de teksten die ze voor de getuigen bij hadden om voor te lezen waren er ZO OVER dat noch mijn vriend noch de vrouwelijke getuige ze hebben willen lezen, misschien best dat een keertje checken.Verder was het een leuke ceremonie omdat er geen 'katholieke' stempel aan gegeven werd, maar ben ik overtuigd dat vrienden (die het koppel intiem kennen en dus leuke persoonlijke anekdotes kunnen vertellen) het ook evengoed zouden kunnen, grapjes soms een beetje plat, ge moet voor die humor zijn.De pastoors zelf zitten wel heel goed in hun rol en dat maakt het wel leuk.Mits de juiste afspraken gaan jullie er wel iets leuks van maken, veel geluk met jullie huwelijk! voor ons is het nu maar 58 dagen meer ;-)