Terug naar overzicht
Dit volg ik ook even mee. Ik wil hem nu ook geen te straf kalmeermiddel geven ook niet; zie dat hij in slaap valt...
De zenuwpees zichzelf hier zal es een goeie tip geven : Rescue Bachbloesems, druppels OFSedinal, druppelsBeide werken kalmerend en helpen bij mij toch. ('k heb het al getest op een stressy en emo moment !)voordeel is : je ervaart alles nog zoals het moet en je zit niet in en roes of zo :-)))
Ik dacht aan hetzelfde als Dorothy.De rescuespray heeft mij in het verleden ook al geholpen. Maar je kan ook ten rade gaan bij iemand die echt met bachbloesems kan werken. Vaak kunnen die toch wel een meer specifieke mengeling maken.Voordeel is inderdaad dat je niet van de kaart bent en het is plantaardig. Misschien kunnen jullie het vooraf wel al eens testen, dan weet je ineens of het iets voor hem is.
Ik dacht aan hetzelfde als Dorothy.
De rescuespray heeft mij in het verleden ook al geholpen. Maar je kan ook ten rade gaan bij iemand die echt met bachbloesems kan werken. Vaak kunnen die toch wel een meer specifieke mengeling maken.
Voordeel is inderdaad dat je niet van de kaart bent en het is plantaardig. Misschien kunnen jullie het vooraf wel al eens testen, dan weet je ineens of het iets voor hem is.