Nu Online
Momenteel zijn er 693 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

welke cadeau voor kids?

28-2-2014 21:35:47
hoi medebruiden en gommen,

we zijn van plan om 1 van de kindjes te verassen op school ;)
het is de 2 de zoon van mijn hubby,we hebben tijd om dit te doen dus waarom niet,
er zijn 6 kids in de klas inclusief mijn stiefzoon en de juf dat is dan 7.
maar wat moeten we dan geven als cadeautje????
snoep,speelgoedje??en wat dan voor de juf?????
we zullen na de plechtigheid en de fotoshoot eens binnenwippen in de klas MET trouwkleren aan,de kinderen zullen dit super tof vinden ;)
ik weet wel dat ik op een klein blaadje kan schrijven per cadeautje,de moeke&papa van Tami zijn getrouwd. en de datum erbij uiteraard.
vind het een leuk idee en verrassing,tami weet zelf van niets,hij weet wel dat we gaan trouwen,maar weet niet dat we hem vlug eens een bezoekje brengen :p
dus wie me kan helpen met tips is zeer welkom.
het klokje tikt heel dichtbij nu,nog 13 dagen en 2 uur :o
grtjs xxx

sandrine
14-3-2014
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1097

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik1-3-2014 8:34:10

Leuk idee :-)

Ik zou wel zeker de school verwittigen dat je dat gaat doen :-) Of toch de juf.
Als cadeautje misschien iets om gezellig samen op te snoepen in de klas? Een cupcake in thema trouwen of zo?
Of als je iets materialistisch wil geven een bellenblazer ofzo
xxx

gerda

Meld misbruik1-3-2014 8:56:17

Een bellenblaas vind ik ook een tof idee. De meeste juffen hebben niet zo graag snoepgoed vr hun kindjes. Hoe oud is je zoontje?

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik1-3-2014 10:39:16

hey dames,
idd mss een bellenblaas ofwel een speelgoedje die je snel vind in de axion.
tami wordt 7 jaar ;)
juf weet van ons bezoekje,alles is al geregeld ;)
maar weet niet wat ik kan geven aan de juf,zij is niet veel met een snoep en speelgoed hee :p
grtjs

sanne
6-9-2014
 Meld misbruik1-3-2014 10:42:03

Als hij 7 jaar is, dan ga je zeker nog iets leuks vinden in de action!
En zoals Kim zegt, cupcakes ofzo. Dat hoort wel echt bij trouwen, dat is eigenlijk dan een beetje een huwelijkstaart in het klein ;)

Tof idee!

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik1-3-2014 12:05:24

Waarom zou de juf niet willen snoepen? :p Ik ben zelf ook juf haha :D Weet je wat ook altijd heel dankbaar is, een boekje of spelletje om in de klas te spelen, dat is ook niet iets dat dan op 1 keer weg is, zo hebben ze er het hele jaar door nog plezier van ;-)

wendy
24-5-2014
 Meld misbruik1-3-2014 13:02:09

Doosje praline voor de juf kan toch ook

Ben je zeker dat je stiefzoontje het leuk zou vinden ?
Ik weet , en dan spreek ik voor mijn kindjes , als ik dat zou doen,
Dat er dikke tranen zullen stromen, zeker als we dan zouden vertrekken.
Gewoon dat zij er niet bijzijn die dag zou mijn kindjes heel verdrietig maken .
Ik zou het ook niet over mijn hart krijgen om dan daar te pronken en te zeggen tot morgen. Wetende dat ze zo verdrietig zouden zijn.

Nogmaals ik spreek voor mijn eigen en mijn kindjes.

Ik ken jou verhaal ivm de kinderen.
Bootjes maken van karton en pop Corn er in ( huwelijks bootje)
Is ook lekker

Groetjes

Selina

Meld misbruik1-3-2014 14:03:41

Kindjes geen snoep, dan juf ook niet zou ik zeggen :)

Is er op die school een beleid ivm met bv verjaardagstractaties ?

In veel scholen mag dat niet met snoep.

Bij ons in het dorp laten ze alleen nog suikerbonen toe.

Misschien hier nog wat inspiratie te vinden : http://www.suikerdraakje.be/huwelijksbedankjes-610/

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik1-3-2014 14:16:21

tami komt wel eens af en toe naar huis met een snoepbrochette,dus snoep mag wle hoor in deze school,
@wendy : tami is mss een beetje een huilebak in het algemeen :p maar hij zal heus niet wenen hoor,hij weet dat hij na schooltijd naar de zonnebloem mag gaan (een kortopvang)
hij praat er nu toch al enkele weken over,ik ga dan naar de zonnebloem als jullie gaan trouwen hee :p
hij zal het juist leuk vinden dat we hem een bezoekje brengen ;)
hij heeft eigenlijk mazzel want bij de andere kids gaat dat niet zo bezoekje brengen,mijn dochter zit dan in weekje papa,mijn andere stiefzoon zit in geluwe en dat is ietje te ver en neemt tijd in beslag,we moeten die dag zowieso in zwevegem zijn,dus daarom dacht ik ach waarom niet eens stoppen aan de school van tami ;)
en mijn eigen zoontje zit al in de opvang.
had ook gedacht aan cupcakes,maar dat neemt weer tijd in beslag als ik ze zelf wil doen,
pralines voor de juf,super idee had er niet aan gedacht :p
denk dat snoepjes ga zijn en een doosje pralines voor de juf,super dank jullie wel hoor xx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...