Terug naar overzicht
Ja zeker een nieuwe bril. Ik doe het ook maar ik zit wel aan de bron ;) ik ben opticien :DIk raad wel aan om de bril op voorhand al enkele dagen aan te doen, dan wordt je hem gewoon, want elke bril zit toch een beetje anders. En als hij knelt of afzakt kan je nog eens langs de opticien gaan om hem bij te stellen.Iedereen raade mij aan om lenzen te dragen maar ik ben ik niet zonder een bril en dan nog liefst in een kleurtje of een raar model :D
Zeker doen. Je kan nog altijd je oude meenemen maar zoals Lien al zegt is natuurlijk ook wel goed. Ze spreekt uit haar beroep natuurlijk dus de wijze raad opvolgen zou ik zeggen. Liefs Caroline
Ik had ook een nieuwe bril op mijn huwelijk! Maar ik heb hem wel een weekje op voorhand opgezet zodat ik hem gewoon was!
Ik had graag een nieuwe gewild, maar 't zal niet in het budget passen denk ik... :-(
Ik kocht ook een nieuwe, maar deed die wel al 3 maand op voorhand aan. Zo was ik mijn nieuwe bril al gewoon en mijn man ook. Hij vindt dat altijd wel even wennen. Blij dat ik dat zo gedaan heb!
Saar, ik heb net hetzelfde gedaan. Heb nu een nieuwe bril gekocht en onze trouw is in mei. Zo heb ik een nieuwe look, maar zijn we er toch al wat aan gewoon :) Inderdaad zeker een weekje op voorhand aandoen, want dan kan je de bril nog laten bijstellen, moest hij niet goed zitten.
Saar, ik heb net hetzelfde gedaan. Heb nu een nieuwe bril gekocht en onze trouw is in mei. Zo heb ik een nieuwe look, maar zijn we er toch al wat aan gewoon :)
Inderdaad zeker een weekje op voorhand aandoen, want dan kan je de bril nog laten bijstellen, moest hij niet goed zitten.
Bij mij hetzelfde als bij Jessie.Ik ben vorige week mijn nieuwe bril gaan halen en zet hem nu al geregeld op en binnenkort permanent zodat de mensen en ikzelf mijn bril al gewoon zijn.Ik wil niet dat de mensen op onze trouw zeggen : hé, je hebt zeker een nieuwe bril!
Spijtig genoeg zelfde als Sofie (6-6-2014):-)