Nu Online
Momenteel zijn er 745 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nieuwe bril?

1-3-2014 16:26:34
Graag even jullie mening! Zou ik voor mijn huwelijk volgend jaar een nieuwe bril kopen?! Zo ja doe ik hem pas die dag de eerste keer op of wat vinden jullie?!
Thanks!

Cindy
15-5-2015
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 723

lien
15-3-2014
 Meld misbruik1-3-2014 16:46:23

Ja zeker een nieuwe bril. Ik doe het ook maar ik zit wel aan de bron ;) ik ben opticien :D

Ik raad wel aan om de bril op voorhand al enkele dagen aan te doen, dan wordt je hem gewoon, want elke bril zit toch een beetje anders. En als hij knelt of afzakt kan je nog eens langs de opticien gaan om hem bij te stellen.

Iedereen raade mij aan om lenzen te dragen maar ik ben ik niet zonder een bril en dan nog liefst in een kleurtje of een raar model :D

Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik1-3-2014 17:10:41

Zeker doen. Je kan nog altijd je oude meenemen maar zoals Lien al zegt is natuurlijk ook wel goed. Ze spreekt uit haar beroep natuurlijk dus de wijze raad opvolgen zou ik zeggen.
Liefs Caroline

Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik2-3-2014 9:09:00

Ik had ook een nieuwe bril op mijn huwelijk! Maar ik heb hem wel een weekje op voorhand opgezet zodat ik hem gewoon was!

Sofie
6-6-2014
 Meld misbruik2-3-2014 11:11:37

Ik had graag een nieuwe gewild, maar 't zal niet in het budget passen denk ik... :-(

Saar
7-9-2013
 Meld misbruik2-3-2014 16:14:52

Ik kocht ook een nieuwe, maar deed die wel al 3 maand op voorhand aan. Zo was ik mijn nieuwe bril al gewoon en mijn man ook. Hij vindt dat altijd wel even wennen. Blij dat ik dat zo gedaan heb!

Jessie
10-5-2014
 Meld misbruik2-3-2014 22:29:46

Saar, ik heb net hetzelfde gedaan. Heb nu een nieuwe bril gekocht en onze trouw is in mei. Zo heb ik een nieuwe look, maar zijn we er toch al wat aan gewoon :)

Inderdaad zeker een weekje op voorhand aandoen, want dan kan je de bril nog laten bijstellen, moest hij niet goed zitten.

Charlotte
17-5-2014
 Meld misbruik3-3-2014 11:29:45

Bij mij hetzelfde als bij Jessie.
Ik ben vorige week mijn nieuwe bril gaan halen en zet hem nu al geregeld op en binnenkort permanent zodat de mensen en ikzelf mijn bril al gewoon zijn.
Ik wil niet dat de mensen op onze trouw zeggen : hé, je hebt zeker een nieuwe bril!

Elke
7-6-2014
 Meld misbruik3-3-2014 17:42:43

Spijtig genoeg zelfde als Sofie (6-6-2014):-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...