Terug naar overzicht
Spannend! :-DVeel plezier alvast!
Geniet nog maar even van dat aftellen en dan van jullie dag ! Hier zijn het nog 18 dagen te gaan :-) maar begin de kriebels toch fameus te voelen nu. Moeten nog enkele kleine dingetjes voorbereiden (zoals kleed afhalen enz) en dan zijn we er helemaal klaar voor.
thnx mieke ;) , plezier zal er niet aan mankeren hehe.leuk sanne, een weekje later dan mij ;) hier begint het ook echt te komen hoor die kriebels,stress is er niet,maar de spanning is te snijden haha,zelfs de vent,boontje,nog 10 dagen hee en dan ben ik een getrouwde man :D wat doe ik mezelf aan zegt em dan voor te lachen,lol.nja wij zijn een funny koppel,we maken soms van die domme grapjes :pkijk er echt naar uit hoor,nu gewoon blijven hopen dat het mooi en droog weer is :)grtjs
Ik hoop dat het een stralende lentedag mag worden Sandrine. Plaats je achteraf wat foto's en je verhaal want we zijn nu wel erg nieuwsgierig geworden...
hoi gerda,zeker weten hoor je achteraf nog van me,maar zal mss na dat we 2 weken getrouwd,zijn eerst nog wa nagenieten :p ook al doen we geen huwelijksreis,ventje neemt me mee naar planckendael de dag na het huwelijk,ben nog nooit naar een dierentuin geweest en hij wil me dit pleziertje gunnen,lief hee ;)foto's en verhaal krijgen jullie allemaal nog van me,beloofd xxx
Geniet ervan... Jullie verdienen het geluk. X