Nu Online
Momenteel zijn er 336 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellen Cadzand

3-3-2014 10:48:07
Hallo,

Nog 2 maanden en dan is het vrijgezellenweekend van een goede vriendin. Hoogtijd dus dat alles wat concreter wordt geregeld. We hebben alleen nog maar het huisje vastgelegd en het wordt een weekend Cadzand. We zijn met ongeveer 12 vrouwen. We zijn nu nog op zoek naar een paar leuke activiteiten. De bruid houdt van wat actie, dus geen sauna... Kan iemand ons helpen om wat ideeën bijeen te sprokkelen?

Groetjes en bedankt!

Dorien

Dorien
2-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 1068

mona
27-7-2013
 Meld misbruik3-3-2014 11:08:46

Gaan eten in Pure C! Maar reserveren gaat niet meer lukken twee maanden op voorhand, en veel 'actie' is dat ook niet. Wij zijn ooit speciaal een weekend naar Cadzand geweest omdat je daar als hotelgast voorrang kreeg bij de reservaties bij Pure C, maar verder vond ik dat er in Cadzand niet zoveel te zien was.

Actie? Misschien fietsen huren ofzo en eens naar Knokke fietsen? Het Zwin bezoeken? Al is dat ook nog een vrij rustige activiteit. Initiatie strandzeilen ofzo? Vliegeren?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...