Terug naar overzicht
Ik vroeg net aan de feestzaal wie voor de naamkaartjes moest zorgen, maar daar zeggen ze dat dit ouderwets is en niet meer gedaan wordt. Nadat je een tafel toegewezen krijgt, mag je gewoon zitten waar je wil.
Zetten jullie naamkaartjes?
Ik vermoed wel dat het zeker nodig is om naamkaartjes te zetten aan de eretafel, want daar zit je toch niet zomaar zoals je wil.
Hey LieveWij gaan ook enkel met naamkaartjes werken aan de eretafel, voor de rest werken we met tafelthema's en mag iedereen bij die tafel kiezen waar ze willen zitten.
Hey Lieve
Wij gaan ook enkel met naamkaartjes werken aan de eretafel, voor de rest werken we met tafelthema's en mag iedereen bij die tafel kiezen waar ze willen zitten.
Ik denk toch naamkaartjes te maken, zeker omdat er wat onenigheden zijn binnen de familie en zo kan ik bekijken wie waar zit in de hoop om geen ruzie te krijgen.
Wij hebben ook naamkaartjes besteld voor dezelfde reden als Melissa + soms heb je meer dan 1 koppel dat bij ander bepaald koppel wil zitten en dan begint het....Maar normaal gezien wordt het niet meer gedaan (dit hadden ze tegen ons gezegd in feestzaal)
Hey,Wij enkel naamkaartjes aan de eretafel, de rest wordt ingedeeld in tafels en dan kijken ze maar wie waar wil zitten he, dames bij dames of zij die beter overeenkomen gaan zowiezo wel samen zitten. Dat is een klein bedrag uitgespaard en heel wat tijd om het te maken ook!Ikzelf had dat ook niet graag wanneer ik niet mocht kiezen bij wie ik zat aan tafel bij deze ...
Bij ons krijgen ze een tafel toegewezen, maar ze mogen wel kiezen waar en naast wie ze gaan zitten.Zelfs aan de eretafel vinden wij het niet zo belangrijk. Zolang wij maar naast elkaar zitten en voor de rest... Kiezen, iedereen moet zich goed voelen :-)
Wij hebben voor iedereen een naamkaartje geplaatst. Onze feestzaal vond dit niet vreemd of zo. Bij ons wordt dit trouwens meestal gedaan.
Wij werken ook enkel met naamkaartjes op de eretafel. De rest van de tafels wordt ook ingedeeld, maar aan de tafel zelf kiest iedereen waar hij zit... Ik vind dat ook zo het leukst...
Wij hebben ook naamkaartjes gemaakt. We hebben ze ook zelf gemaakt, dat geeft een extra touch aan je feest.
Ik maak ook naamkaartjes voor hetzelfde probleem bij melissa, sommige familie heeft ruzie en die willen we niet bij elkaar zetten. En sommige vrienden van mijn ventje hebben overlaatst ook grote boel gekregen en kunnen elkaar niet echt meer uitstaan dus die moeten ook wat verder uit elkaar zitten dus zeker naamkaartjes bij ons!
Heey wij maken voor iedereen een naam kaartje om dat je dan echt weet waar ze zitten maar na het eten mogen ze zitten waar ze willen hebben dat ook al gemeld aan de gasten