Nu Online
Momenteel zijn er 300 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zetten jullie naamkaartjes op de tafel?

3-3-2014 15:49:12

Ik vroeg net aan de feestzaal wie voor de naamkaartjes moest zorgen, maar daar zeggen ze dat dit ouderwets is en niet meer gedaan wordt. Nadat je een tafel toegewezen krijgt, mag je gewoon zitten waar je wil.

Zetten jullie naamkaartjes?

Ik vermoed wel dat het zeker nodig is om naamkaartjes te zetten aan de eretafel, want daar zit je toch niet zomaar zoals je wil.

Lieve

Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 766

Melissa
18-7-2015
 Meld misbruik3-3-2014 16:27:13

Hey Lieve

Wij gaan ook enkel met naamkaartjes werken aan de eretafel, voor de rest werken we met tafelthema's en mag iedereen bij die tafel kiezen waar ze willen zitten.

Melissa
27-6-2014
 Meld misbruik3-3-2014 16:47:36

Ik denk toch naamkaartjes te maken, zeker omdat er wat onenigheden zijn binnen de familie en zo kan ik bekijken wie waar zit in de hoop om geen ruzie te krijgen.

Elke
7-6-2014
 Meld misbruik3-3-2014 17:07:05

Wij hebben ook naamkaartjes besteld voor dezelfde reden als Melissa + soms heb je meer dan 1 koppel dat bij ander bepaald koppel wil zitten en dan begint het....Maar normaal gezien wordt het niet meer gedaan (dit hadden ze tegen ons gezegd in feestzaal)

Mieke
24-5-2014
 Meld misbruik3-3-2014 18:33:09

Hey,

Wij enkel naamkaartjes aan de eretafel, de rest wordt ingedeeld in tafels en dan kijken ze maar wie waar wil zitten he, dames bij dames of zij die beter overeenkomen gaan zowiezo wel samen zitten. Dat is een klein bedrag uitgespaard en heel wat tijd om het te maken ook!

Ikzelf had dat ook niet graag wanneer ik niet mocht kiezen bij wie ik zat aan tafel bij deze ...

Mieke
4-7-2014
 Meld misbruik3-3-2014 18:47:34

Bij ons krijgen ze een tafel toegewezen, maar ze mogen wel kiezen waar en naast wie ze gaan zitten.
Zelfs aan de eretafel vinden wij het niet zo belangrijk. Zolang wij maar naast elkaar zitten en voor de rest... Kiezen, iedereen moet zich goed voelen :-)

Saar
7-9-2013
 Meld misbruik3-3-2014 20:35:36

Wij hebben voor iedereen een naamkaartje geplaatst. Onze feestzaal vond dit niet vreemd of zo. Bij ons wordt dit trouwens meestal gedaan.

An
20-6-2015
 Meld misbruik4-3-2014 9:02:26

Wij werken ook enkel met naamkaartjes op de eretafel. De rest van de tafels wordt ook ingedeeld, maar aan de tafel zelf kiest iedereen waar hij zit... Ik vind dat ook zo het leukst...

Lies
26-4-2014
 Meld misbruik4-3-2014 10:31:17

Wij hebben ook naamkaartjes gemaakt. We hebben ze ook zelf gemaakt, dat geeft een extra touch aan je feest.

Annekatrien
14-6-2014
 Meld misbruik4-3-2014 12:30:36

Ik maak ook naamkaartjes voor hetzelfde probleem bij melissa, sommige familie heeft ruzie en die willen we niet bij elkaar zetten. En sommige vrienden van mijn ventje hebben overlaatst ook grote boel gekregen en kunnen elkaar niet echt meer uitstaan dus die moeten ook wat verder uit elkaar zitten dus zeker naamkaartjes bij ons!

samantha
3-5-2014
 Meld misbruik20-3-2014 12:14:15

Heey
wij maken voor iedereen een naam kaartje om dat je dan echt weet waar ze zitten
maar na het eten mogen ze zitten waar ze willen hebben dat ook al gemeld aan de gasten

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...