Terug naar overzicht
wat een leuk idee Mieke :) laat mij ook iets weten als je ideetjes krijgt, zou alleszins origineler zijn dan gewoon een bus of iets dergelijks te plaatsen op het feest.Mijn e-mail adres:marisa_picalausa@hotmail.com
Hallo Mieke,Inderdaad dit is wel een leuk idee. Ik heb hier we al gehoord, gelezen dat de reisbureaus dit een beetje opsplisten. Maar moest je leuke ideeën ontvangen, mail gerust door, miekepan@hotmail.comGroetjes,Mieke
Beste Mieke,ik weet niet waar jullie wensen naartoe te gaan en of het al dan niet met het vliegtuig is, dus de prijzen hangen daar ook een beetje van af...In elk geval kan je al beginnen met de volgende delen van de huwelijksreis op te splitsen: Kosten van (eventueel) vereiste internationale paspoorts; vervoer naar en van de luchthaven;de vliegreis (als het heel ver is: eventueel supplement voor bussinessclass?)of de vliegreis in twee delen: heen en terug; Eventuele excursie(s) dat jullie zouden willen doen; een candlelightdiner met een flesje of glaasje champagne; een eventueel supplement voor een half/ full board of een all-inclusive; wagenhuur om een sightseeing te doen; de verblijfsprijs dat per nacht wordt gerekend kan je ook per nacht aanbieden, of per week;opwaardering van de kamer; mocht je in een hotel met Spa vertoeven: een arragement; wil je naar de kleinere kosten toe gaan: luchthaventax, visumkosten,toeslag voor fuell,... ( dat weet je al allemaal tijdens de boeking); kosten van het rechtstreeks vervoer tussen luchthaven en hotel, heen en terug ( zodat je geen "boemelbus" hoeft te nemen en als laatste doodmoe uitstapt);...Er is nog zoveel op te noemen maar ik weet niet of ze van pas komen?Ik hoop van harte dat ik je iets geholpen heb.Vriendelijke groeten, en als er nog vragen zijn, laat het maar weten.Manuela Beyens( La Promessa)
Hey,Er zijn verschillende reisbureaus die die formule aanbieden. Misschien bij hen eens informeren?Groetjes, Sissi
Hallo,Ben jij soms die Mieke die met Mathijs trouwt en die in regio Aartrijke woont ?groetjes, je naamgenoot
HoiOns reisbureau had eens een koppel gehad dat een verre reis maakte (ver met het vliegtuig vliegen) en dan konden ze miles kopen... Per mile was het een bepaald bedrag.GroetjesVeroniek20 07 2007