Terug naar overzicht
Een kleine zin, een lang verhaal,in je eigen woorden, je eigen taal.Al wat je kwijt wil, laat het ons weten,zodat wij geen enkel moment van deze mooie dag vergeten!
Wauw leuk Chantal, ga ik alvast bewaren!Nog een vraagje heeft er iemand ervaring met een gastenboek? Word daar veel ingeschreven? Voor de al getrouwden onder ons is dat iets wat je zeker moet leggen? En zo ja op welke plek best?! Thanks!
Wij gaan waarschijnlijk dit gebruiken (ik geef eerlijk toe dat ik het niet zelf geschreven heb :-) en ook gestolen heb op het internet) : Vandaag hebben wij elkaar het ja-woord gegeven, omdat wij voor altijd samen willen leven. Uw aanwezigheid maakte ons feest compleet,we vinden het belangrijk dat u dit weet. Maar ook na het feestwillen we wegdromen bij wie langs is geweest. Vandaar dit boek, nu nog leeg en stil, dat met wensen en geluk gevuld worden wil. Een kleine zin, een groot verhaal,in je eigen woorden, in je eigen taal. Al wat je kwijt wil, laat het ons weten, zodat we geen enkel moment van deze mooie dag vergeten. De voorbije huwelijken die wij meegemaakt hebben lag het gastenboek altijd ergens goed in het zicht de uitgang. Ik denk dat wij ook zo iets gaan doen, omdat mensen er dan echt aan herinnerd worden.
Een hele leuke tekst Silke!!
Ooh geweldig! Bedankt Chantal en Silke! :-)