Terug naar overzicht
Dag Kelly,Ik denk dat je sandwiches 'zompig' zullen zijn als je ze de dag na bereiding zal serveren. Lijkt mij ook moeilijk om heel veel sandwiches koel te zetten.Is er in je buurt geen traiteur die dit doet? Als je wat rondzoekt vind je misschien wel iets aan een schappelijke prijs...
Dag Kelly,
Ik denk dat je sandwiches 'zompig' zullen zijn als je ze de dag na bereiding zal serveren. Lijkt mij ook moeilijk om heel veel sandwiches koel te zetten.
Is er in je buurt geen traiteur die dit doet? Als je wat rondzoekt vind je misschien wel iets aan een schappelijke prijs...
Ik denk inderdaad ook dat ze niet meer echt lekker gaan zijn zolang op voorhand gemaakt. Gaan er uitgedroogd uitzien vrees ik....
Probeer het zelf eens uit. Ik vrees echter dat je sandwiches zoals Greet zegt 'zompig' zullen zijn. Sandwiches beleg je namelijk maar net voor gebruik, dan zijn ze't lekkerst.
Dag kelly wij geven smiddags aan de genodigden die niet naar huis gaan tussen kerk en gemeente ook broodjes. Wij zagen ook in da ze in een mand wem duur zijn. En hebben een verre kennis gevraagd om vier uur te helpen. Ze krijgt 12 euro per uur. En das goedkoper dan alles kopen en een extra hulp voor de opkuis als wij naar de kerk zijn...