Nu Online
Momenteel zijn er 546 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

belegde sandwiches

4-3-2014 16:00:33
ik zou voor de gasten van het avondfeest belegde sandwiches willen voorzien, maar zou het mogelijk zijn om ze de avond voordien te belegen met salades? de dag zelf gaat het mij alvast niet lukken ;)

kelly
16-8-2014
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 621

Greet
24-5-2014
 Meld misbruik4-3-2014 16:04:30

Dag Kelly,

Ik denk dat je sandwiches 'zompig' zullen zijn als je ze de dag na bereiding zal serveren. Lijkt mij ook moeilijk om heel veel sandwiches koel te zetten.

Is er in je buurt geen traiteur die dit doet? Als je wat rondzoekt vind je misschien wel iets aan een schappelijke prijs...

Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik4-3-2014 16:25:47

Ik denk inderdaad ook dat ze niet meer echt lekker gaan zijn zolang op voorhand gemaakt. Gaan er uitgedroogd uitzien vrees ik....

gerda

Meld misbruik4-3-2014 17:48:57

Probeer het zelf eens uit. Ik vrees echter dat je sandwiches zoals Greet zegt 'zompig' zullen zijn. Sandwiches beleg je namelijk maar net voor gebruik, dan zijn ze't lekkerst.

Lies
26-4-2014
 Meld misbruik4-3-2014 18:56:11

Dag kelly wij geven smiddags aan de genodigden die niet naar huis gaan tussen kerk en gemeente ook broodjes.

Wij zagen ook in da ze in een mand wem duur zijn. En hebben een verre kennis gevraagd om vier uur te helpen. Ze krijgt 12 euro per uur. En das goedkoper dan alles kopen en een extra hulp voor de opkuis als wij naar de kerk zijn...

Lies
26-4-2014
 Meld misbruik4-3-2014 18:56:21

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...