Terug naar overzicht
Ik vind het bloemetje het mooist!
Het bloemetje!
Ik ga ook voor het bloemetje.
ik vin het sleuteltje ook mega mooi, maar misschien iets te groot de strik. Dus gaat mijn voorkeur ook meer naar het bloemetje. Al vin ik de sleutel specialer.
Ik vind ook het bloemetje het mooist, de strik van de sleutel is idd nogal groot..
Hey meiden, Alvast bedankt voor de reacties, Waarom vinden jullie het bloemetje mooier ? Omdat het meer traditioneel is ? Of Omdat de strik te groot is , of vinden jullie eensleutel " te vrouwelijk " voor de man ? Ik dacht al om een combinatie te maken , misschien bloem en dan de stengel, de sleutel of zo. ? Ik heb nog 2 zoontjes en daar heb ik een klein sleuteltje voor , dat is wel mooi , Ik had gewoon in gedachte, mijn 3 prinsen hebben de sleutel van mijn hart ( zit ook aan mijn boeket ) Maar begin weer te twijfelen nu ik het zelf op foto zie :-) Alle hulp / raad / opmerkingen zijn welkom :-) Groetjes
Ik vind de sleutel een zeer leuk idee en zeker niet te vrouwelijk, toch vind ik de strik inderdaad een beetje te groot. Neemt de aandacht weg van de sleutel. Als je zoontjes ook een sleutel hebben zou het natuurlijk ook wel leuk zijn als je man dit ook had
Ik vind de sleutel een mooi idee, maar zoals hierboven, misschien een kleiner strikje? Ik vind het er op dit moment nogal 'Middeleeuws' uitziet. (Wat ik overigens wel erg mooi vind, maar misschien past het niet helemaal in de setting :p)
Het sleuteltje met een kleinere strik :)
Ik vind het sleuteltje origineler dan het bloemetje, maar ziet je vriend het zitten om zo'n strik te dragen?Ik zou inderdaad de combinatie doen en het bloemetje nemen met dan de sleutel er bij aan.
Het sleuteltje vastmaken aan het bloemetje :-) Nu vind ik het sleuteltje een beetje vreemd ...
Bedankt allemaal , ga nog een beetje verder knutselen:-)Ik hou jullie op de hoogte :-)