Terug naar overzicht
Link vergeten of niet gelukt?
Oei vergeten xDHaha ja zit nog op die wolk eh :DHier is de link :Dhttp://vimeo.com/87388477
Dikke proficiat met jullie mooi dag. Heel mooi en leuk filmke
Prachtig!!
Wow! Zo natuurlijk en ongedwongen allemaal! Vind het echt super...
Heel mooi echt tof gedaan :-)
Leuk filmpje! Jullie straalden echt, proficiat!
Heel mooi!!
Zo mooi! Iedereen zag er perfect uit, vooral de bruid :-)Geniet nog maar lekker na van jullie dag!
Super, heel mooi! Mag ik vragen wat de kostprijs hiervoor is? Of een indicatie?
Mooi hoor! Prachtig filmpje van een ongetwijfeld prachtige dag!
Heel mooi!
Telkens als ik zo'n filmpjes zie, wil ik ook een videograaf :). Echt leuk en ongedwongen inderdaad! Fijn fijn!(Ps. leuk dat je ballerina's aanhad!)
Heel mooi je zag er stralend uit
supermooi zeg,het doet me nog meer verlangen naar volgende week haha,jullie zagen er echt prachtig uit,nogmaals proficiat xx
super mooi
heel erg mooi!!
Mooi! Had je iedereen gevraagd iets blauws aan te trekken? Want dat ziet er wel tof uit! ;)
Mooi! En je had er precies een goede visagiste bij!
mooi, keitof :)
Oh kei leuk!
Wauw! Prachtig!En proficiat met jullie huwelijk :-)
Amai!!! prachtig!!
Danku wel allemaal :D We hebben er echt van genoten :DDe foto's volgen wel nog !@ Sanne : Ja ik had dat gevraagd :D Mijn lievelingskleur is namelijk koningsblauw en ik had gevraagd aan de dames om een accentje te dragen en voor de heren een koningsblauwe das :D@ Lieve : ik had echt een super visagiste ! Ik heb er de hele dag door complimenten over gekregen vooral over mijn ogen :D De visagiste was Michele Feyaerts. Ze is niet goedkoop maar ze is het echt wel waard !@ Ann : De prijs die wij betaalden was 1050€. Wat je nu betaald hangt af van wat je wilt . Je moet anders maar eens op de website kijken van JDesign :)
Wat een super leuk en mooi filmke!!!!Nogmaals dikke proficiat!!!