Nu Online
Momenteel zijn er 608 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Openingsdans

5-3-2014 11:22:37
Hey medebruidjes,

Groot dilemma hier...

Een openingsdans zoeken is toch niet zo simpel :) een liedje van ons eigen hebben wij eigenlijk niet echt.

Kanshebbers:

Beetje verliefd - André Hazes
I want to know what love is - foreigner
First time - Robin Beck

Vind het wel moeilijk en m'n ventje is niet echt een danser ;)

Help

veronique
28-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 599

Elke
7-6-2014
 Meld misbruik5-3-2014 11:34:43

Veronique,
Blij te horen dat we niet de enigsten zijn:-)
Wij zijn 10 jaar samen en hebben ook geen liedje en zijn al zeker geen dansers.
Ons muziek genre ligt tussen zware rock en goeie ouwe Metal:-)Maar als we dan een lijst opstellen komen we nooit tot compromis. Bij mij is het liedje van Foreigner mijn favoriet aller tijden, dus meeduimen dat het dat wordt!!! Man in spé vindt dit te melig:-)

veronique
28-6-2014
 Meld misbruik5-3-2014 11:48:30

Elke,

Wij zijn bijna 11 jaar samen, mekaar leren kennen in de Carré lol
Dus dachten we André Hazes is toepasselijk maar toch ook een beetje ....
En ja foreigner is ook mijn favoriet

Ik duim ook mee voor jou

Elke
7-6-2014
 Meld misbruik5-3-2014 13:04:41

Met André Hazes ook niks mis, komt volgens mij meer geloofwaardiger over dan pakweg een liedje van 1 of andere boysband:-) Man in spé wil stevige rockballad maar hé Foreigner is toch ook een rockband:-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...