Nu Online
Momenteel zijn er 330 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Goed of niet ? Of mist het nog iets ...

5-3-2014 22:42:54
Aan't twijfelen...
Wij werken zonder tekstje op onze uitnodiging , meesten zetten er iets binnen in of buiten op het kaartje, wij niet wij maken dat ons kaartje op zich mooi omkaderd is, betrekken onze kids er enorm bij , bij alles...

Hier toch even een vb. vertel gerust wat jullie er van vinden of wat je nog zou veranderen eraan..

Vooraan: Papa & Mama
Trouwen

Links binnen: Graag willen wij met jullie proosten
op ons Huwelijk,
in Salons Regency te Avelgem.

Laten jullie ons voor (datum)
even weten of jullie kunnen komen
op de dag van ons dromen?

Joeri (gsmnr)
Tiny (gsmnr)

Cadeautip (met envelopje)

Rechts binnen: Wij
Joeri & Tiny
geven elkaar
op 12 juli 2014 om 14.00u
het Ja-woord
in de Sint-Eligius Kerk te Moen.

Om 18:00 tot 20:00 uur is de receptie
met een hapje & drankje.
Waar er gelegenheid is om het gelukkige
Bruidspaar & Kinderen , Ouders te feliciteren!

Er zal binnenin met rood lintje een kaartje aanhangen voor de mensen die moeten blijven eten voor het avondfeest. tekstje moeten we nog zoeken..
er zal ook een plattegrondje tussen zitten om naar de feestzaal te kunnen rijden met adres erop.

graag meningen. x

Tiny
12-7-2014
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1092

Chantal
3-5-2014
 Meld misbruik6-3-2014 8:19:17

Dag Tiny,

Hierbij mijn mening:
* Ik zou alles van de receptie samenzetten aan de linkerkant denk ik. Dus
links binnen:
Graag willen wij met jullie proosten op ons huwelijk tijdens de receptie van 18u tot 20u in Salons Regency te Avelgem.
* De zin ivm gelegenheid om te feliciteren zou ik weglaten. Na de viering gebeurt dit sowieso dat mensen jullie feliciteren.
* Ikzelf vind het woord "proosten" ook maar raar, maar dat is persoonlijk uiteraard. Ik zou eerder iets formuleren in de zin van:
Van 18u tot 20u bieden wij jullie een hapje & drankje aan in Salons Regency te Avelgem.

Groetjes,
Chantal

Mrs to be
28-6-2014
 Meld misbruik6-3-2014 8:39:46

Dag Tiny

Ik zou wel sowieso zetten 'op de dag van 'onze' dromen ipv 'ons' dromen. :)

Groetjes!

Andreas
14-2-2015
 Meld misbruik6-3-2014 15:25:57

Kan alles niet samen op de rechterkant? En zou je werken met "u" of met "jullie"?

Wij
Joeri & Tiny
geven elkaar
het ja-woord
op 12 juli 2014 om 14 uur
in de Sint-Eligiuskerk te Moen,
omringd door onze kindjes, ouders en vrienden.

Van 18 tot 20 uur bieden we jullie graag
een hapje en een drankje aan
in Salons Regency te Avelgem.

Laten jullie ons voor (datum)
even weten of jullie kunnen komen
op de dag van onze dromen?

Joeri (gsmnr)
Tiny (gsmnr)

Cadeautip (met envelopje)

Tiny
12-7-2014
 Meld misbruik23-3-2014 23:46:49

dank u voor de vele reacties ... ik heb enkele aanpassingen gedaan.

Andreas alles aan 1 zijde lukte niet omwille van mn opmaak van kaartje en qua grote van men kaartje .

Toch allemaal mercikes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info