Terug naar overzicht
Dag Tiny,Hierbij mijn mening:* Ik zou alles van de receptie samenzetten aan de linkerkant denk ik. Dus links binnen: Graag willen wij met jullie proosten op ons huwelijk tijdens de receptie van 18u tot 20u in Salons Regency te Avelgem. * De zin ivm gelegenheid om te feliciteren zou ik weglaten. Na de viering gebeurt dit sowieso dat mensen jullie feliciteren. * Ikzelf vind het woord "proosten" ook maar raar, maar dat is persoonlijk uiteraard. Ik zou eerder iets formuleren in de zin van:Van 18u tot 20u bieden wij jullie een hapje & drankje aan in Salons Regency te Avelgem. Groetjes,Chantal
Dag TinyIk zou wel sowieso zetten 'op de dag van 'onze' dromen ipv 'ons' dromen. :)Groetjes!
Kan alles niet samen op de rechterkant? En zou je werken met "u" of met "jullie"?Wij Joeri & Tiny geven elkaar het ja-woord op 12 juli 2014 om 14 uurin de Sint-Eligiuskerk te Moen,omringd door onze kindjes, ouders en vrienden. Van 18 tot 20 uur bieden we jullie graageen hapje en een drankje aan in Salons Regency te Avelgem.Laten jullie ons voor (datum)even weten of jullie kunnen komenop de dag van onze dromen?Joeri (gsmnr)Tiny (gsmnr)Cadeautip (met envelopje)
dank u voor de vele reacties ... ik heb enkele aanpassingen gedaan.Andreas alles aan 1 zijde lukte niet omwille van mn opmaak van kaartje en qua grote van men kaartje .Toch allemaal mercikes!