Terug naar overzicht
Hey LiesOp smartphoto kan dit zeker. Jij kan bij elke pagina zelf kiezen of je een tekstvak en/of een fotovak plaatst en waar op de pagina. Ben ook van plan om zoiets te maken, dus was al even gaan piepen om te testen. Het zal wel een heel prutswerk zijn om alles op de juiste plaats te krijgen. (Tenzij jij wel een pro bent met die dingen ;-) )Veel succes!Melissa
Hey Lies
Op smartphoto kan dit zeker. Jij kan bij elke pagina zelf kiezen of je een tekstvak en/of een fotovak plaatst en waar op de pagina.
Ben ook van plan om zoiets te maken, dus was al even gaan piepen om te testen. Het zal wel een heel prutswerk zijn om alles op de juiste plaats te krijgen. (Tenzij jij wel een pro bent met die dingen ;-) )
Veel succes!
Melissa
Zo pro ben ik niet hé, ik wist zelfs niet hoe tekstvakken toe te voegen ;-)Merci!
Dames,Ik heb hier hetzelfde idee, alleen vroeg ik me af of die fotoboeken wel beschrijfbaar zijn...Ik heb de vraag dan maar gesteld (wilde echt zeker zijn) en ze hebben gezegd dat het zeker kan maar dat je wel speciale stiften moet hebben! (zo van die stiften om op foto's en cd's te schrijven) Gewone balpennen zou niet gaan...Is maar een tip!Groetjes,Marie
Dag MarieHeb mij ook die vraag gesteld en veel hangt af van het papier denk ik. Bij de ene firma is het meer glanzend dan bij de andere heb ik al ondervonden bij het maken van bvb vakantiealbums. Maar idd voor de veiligheid die speciale stiftjes, dan zijn we zeker ;-)Bedankt voor de tip!
Dag Marie
Heb mij ook die vraag gesteld en veel hangt af van het papier denk ik. Bij de ene firma is het meer glanzend dan bij de andere heb ik al ondervonden bij het maken van bvb vakantiealbums. Maar idd voor de veiligheid die speciale stiftjes, dan zijn we zeker ;-)
Bedankt voor de tip!
dit is al een oudere vraag maar wil toch nog reageren hieropik had me ook al afgevraagd als je zo een gastenboek hebt of het goed schrijfbaar is of je door de tekst uit wrijftdaarom ga ik een notitieboek met foto omslag en hardcover maken een inleidende tekst schrijf ik vanzelf op het eerste bladbtw heb hier nog niemand gevonden die dezelfde dag trouwt als ons maar nu wel eentje de dag na ons :) melissa