Nu Online
Momenteel zijn er 617 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gastenboek - hulp gevraagd

5-3-2014 23:36:40
Beste medebruidjes en -gommetjes,

Ik heb jullie hulp nodig.
Ik wil graag mijn gastenboek zelf maken via fotoservice van colruyt (of iets gelijkaardig) maar het lukt me niet.

Ik heb een aantal vragen die ik in het boekje wil zetten waar de gasten dan antwoord moeten op geven (zoals het vroegere vriendenboekje); het enige wat me lukt, is om foto's toe te voegen maar geen tekst.
Ik wil eigenlijk geen foto's op de pagina's waar de gasten schrijven. Onderaan elke pagina mag wel detail van onze uitnodiging komen en voor de rest de 5 vragen.

Kan ik op één of andere manier tekstvelden invoeren waar ik zelf iets kan typen zonder dat ik verplicht wordt om foto's toe te voegen?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Groetjes,
Lies

Kan iemand me helpen?

Lies
24-5-2014
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 725

Melissa
18-7-2015
 Meld misbruik6-3-2014 9:47:18

Hey Lies

Op smartphoto kan dit zeker. Jij kan bij elke pagina zelf kiezen of je een tekstvak en/of een fotovak plaatst en waar op de pagina.

Ben ook van plan om zoiets te maken, dus was al even gaan piepen om te testen. Het zal wel een heel prutswerk zijn om alles op de juiste plaats te krijgen. (Tenzij jij wel een pro bent met die dingen ;-) )

Veel succes!

Melissa

Lies
24-5-2014
 Meld misbruik6-3-2014 10:22:42

Zo pro ben ik niet hé, ik wist zelfs niet hoe tekstvakken toe te voegen ;-)

Merci!

Marie-Constance
16-8-2014
 Meld misbruik6-3-2014 13:20:39

Dames,

Ik heb hier hetzelfde idee, alleen vroeg ik me af of die fotoboeken wel beschrijfbaar zijn...
Ik heb de vraag dan maar gesteld (wilde echt zeker zijn) en ze hebben gezegd dat het zeker kan maar dat je wel speciale stiften moet hebben! (zo van die stiften om op foto's en cd's te schrijven) Gewone balpennen zou niet gaan...
Is maar een tip!

Groetjes,

Marie

Melissa
18-7-2015
 Meld misbruik6-3-2014 14:09:29

Dag Marie

Heb mij ook die vraag gesteld en veel hangt af van het papier denk ik. Bij de ene firma is het meer glanzend dan bij de andere heb ik al ondervonden bij het maken van bvb vakantiealbums. Maar idd voor de veiligheid die speciale stiftjes, dan zijn we zeker ;-)

Bedankt voor de tip!

petra
17-7-2015
 Meld misbruik11-1-2015 15:23:43

dit is al een oudere vraag maar wil toch nog reageren hierop
ik had me ook al afgevraagd als je zo een gastenboek hebt of het goed schrijfbaar is of je door de tekst uit wrijft
daarom ga ik een notitieboek met foto omslag en hardcover maken
een inleidende tekst schrijf ik vanzelf op het eerste blad
btw heb hier nog niemand gevonden die dezelfde dag trouwt als ons maar nu wel eentje de dag na ons :) melissa

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...