Nu Online
Momenteel zijn er 621 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

JIPPIE,NOG 1 WEEKJE!!

6-3-2014 11:07:21
hello everybody
wat spannend zeg,ik zie hier 7 dagen en 13 uren op mijn klokje.
de vent is er ook alle dagen mee bezig nu hihi.
ik heb van die momenten dat ik dan tegen mezelf zeg,sandirne,je word dus echt een getrouwde vrouw hee
dan droom ik weer verder hoe onze dag zal verlopen.
wat echt nog moet gebeuren is niet veel maar is een must.
maandag gaat de vent zijn kostuum binnendoen bij een droogkuis,zijn kostuum is van toen we uitgenodigd werden bij mijn zus haar huwelijk,(2012) tis een 3 delig kostuum,enkel een nieuwe das hebben we gekocht en zijn schoenen.
ik ga woensdag naar de schoonheidsspecialsit voor mijn wenkbrauwen bij te werken,kuisen in ons eigen huis uiteraard :p donderdag alles versieren bij onze getuigen thuis,ofwel dinsdag ofwel woensdag ga ik dan onze valiezen klaarmaken en die van de kindjes,en dan vrijdag vroeg opstaan om van een extra lange dag te genieten met hopelijk mooi weer als vandaag hihi.
ooeeeeh,zie het volledig zitten,ga mijn kleed aandoen bij chinelle ipv thuis,zij weet het best hoe ze mijn jurk moet toerijgen.dat komt dus goed :)
nog 7 daagjes spannend afachten en de kalender meer rood kleuren haha.
grtjs sandrine xxx

sandrine
14-3-2014
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 535

An
20-6-2015
 Meld misbruik6-3-2014 11:17:06

Spannend... aftellen maar en dan volop genieten

Mieke
4-7-2014
 Meld misbruik6-3-2014 14:28:14

Echt spannend :-D Alvast een fijne dag gewenst!

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik6-3-2014 15:07:08

dank je wel dames,nu ben ik echt wel alle dagen aan het aftellen,en de vent ook,eerder deed hij dat niet,lol
het weer op de vtm extra in de gaten houden is ook een must haha.

krista
9-8-2013
 Meld misbruik7-3-2014 7:30:01

Iedereen genezen??? :-D.
Geniet ervan, ik hoop dat jou dag uitkomt zoals in jou dromen.

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik7-3-2014 11:06:03

hoi krista,ja idd iedereen weer wel en gezond,enkel de vent zijn keel is nog niet helemaal dat maar hij voelt zich wel al een stuk beter,enkel 's morgens heeft hij nog wat last met slikken,en hij kan nog steeds niet zingen zoals het hoort,jammer want hij had een verassing in petto voor mij :)
ach van zolang we weer met volle teugen kunnen genieten is het belangrijkste,toch?
grtjs

abra

Meld misbruik7-3-2014 12:45:18

Geniet maar van je mooie dag!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...