Nu Online
Momenteel zijn er 687 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

lingerie

10-1-2007 7:13:30
Hallo!

Terug een vraagje. Dit weekend ga ik op zoek naar een BH, zonder lintjes. Over twee weken heb ik mijn eerste pasbeurt. Ik heb nog nooit zo'n BH gekocht, en weet dus niet goed waar ik moet op letten. Welk merk nemen jullie? Dank je wel!

Elise

Elise
13-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 533

Chantal
1-9-2007
 Meld misbruik10-1-2007 8:07:56

Dag Elise,

Ik heb mijn lingerie gekocht van het merk Marie Jo (dit merk koop ik anders ook).
Als je in de winkel zegt dat het bruidslingerie is, geven ze je wel raad (je hebt bv ook speciale BH's die achteraan lager zitten als je een diepe ruguitsnijding hebt aan je kleed).

Succes ermee!

Groetjes,
Chantal
01.09.07

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik10-1-2007 8:09:28

Hi Elise,

Ikzelf ga binnenkort ook voor lingerie kijken. Ikzelf heb al een bh zonder bandjes van Chantelle en ben daar zeer tevreden over. Hij blijft heel goed zitten. (aan deze bh kan je nooit bandjes plaatsen, ziet er niet echt heel mooi uit maar wel heel praktisch).
Groetjes,
Véro

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik10-1-2007 8:10:03

Hey,

ik kan niet zeggen van welk merk mijn lingerie was, dat ben ik vergeten, maar voor mij is het heel belangrijk dat er zo'n antislip-banden (uit siliconen) ingenaaid zijn, zodat je bh niet gaat zakken.

Groetjes,
Lieve

sabrina
7-7-2007
 Meld misbruik10-1-2007 12:32:14

Hey,

Die van mij is ook van Marie-Jo en zoals hieronder al gezegd hebben zij een hele reeks bruidslingerie. Je kan alvast eens een kijkje nemen op hun site
Bij mij kunnen de bandjes eraf en hij blijft wel super goed zitten.

Groetjes,
Sabrina
07/07/07

Els
26-5-2007
 Meld misbruik10-1-2007 14:22:41

Hey,

Ben die van mij vorige week gaan halen (ook voor pasbeurt binnen twee weken :-). Het is ook een Marie Jo geworden. Had zelf nog geen 'ervaring' met dit merk, maar vond dat de BH (zonder bandjes) bijzonder goed zat! Enige test die ik heb gedaan is als een gek op en neer gesprongen in het pashokje en hij bleeg ongelooflijk goed zitten!!!

Succes,
Els
26/05/2007

PS Heb de indruk dat dit lingeriemerk wel nogal kleine maatjes heeft, in de zin dat ik een cup groter moest nemen dan mijn gewone BHmaat.

Ilse
12-5-2007
 Meld misbruik10-1-2007 14:47:15

Ik heb ook gezegd dat 't voor onder m'n trouwkleedje was en dan weten ze in de winkel wel waar op te letten (vooral laag op de rug en stevig vooraan :-p)

En anders: hij moet vooral goed zitten en aanvoelen.

PS: Bij mij is 't Chantelle geworden. (normaal neem ik Marie-Jo, maar die van Chantelle had mooier kant en m'n ventje is daar zot van :-p)

Groetjes,
Ilse
12 mei 2007

davida
8-9-2006
 Meld misbruik10-1-2007 16:10:06

hey

wij zijn in september getrouwd en had ook één nodig zonder bandjes en heb ook een marie jo genomen er zit daar een bandje aan dat het niet verschuifd en het zat de hele dag perfect.

grtjs

Elise
13-7-2007
 Meld misbruik10-1-2007 16:58:28

dank je wel voor alle reacties.
Ik ga dit weekend ook eens zoeken, en weet nu waar ik op moeten letten.
Bedankt!

s
1-6-2007
 Meld misbruik22-1-2007 21:34:14

test

s
1-6-2007
 Meld misbruik22-1-2007 21:38:22

Ik heb een heel eenvoudige Bh zonder bandjes van Triumpf.
Heel eenvoudig model, zonder franjes en vooral niet voorgevormd. Verkrijgbare kleuren: wit, zwart en huidkleur. Mijn borsten hebben al wel vorm genoeg, dus die voorgevormd cup heb ik absoluut niet nodig.
Triumpf heeft ook grote maten, want vind maar eens een bh zonder bandjes in een E-cup?!
De bh koste 42 euro en de doorzichtige bandjes die ik er voor de zekerheid toch maar heb bijgenomen 5 euro.
Triumpf verkopen ze in de Inno, maar er is ook een Triumpf vestiging op de Meir in Antwerpen.

Ik ben erg tevreden over mijn Bh. Ik kan hem met mijn zware borsten zelfs zonder bandjes dragen!!!

Akira
17-7-2007
 Meld misbruik4-2-2007 18:11:31

Hey!

Ik heb normaal 90E of D als bh-maat en ik dacht ook dat ik er geen ging vinden voor mezelf, maar dat is me dus toch gelukt. Ik heb er eentje van Prima Donna, de satin, en hij kost 49 €. Je hebt er ook een luxeversie van, de satin de luxe (kost 63 €), maar ik ben niet zo voor die rubberen bandjes, dus ben ik voor de satin gegaan, omdat die gewoon stoffen (afneembare) bandjes heeft. Ik vind het een mooie, simpele bh en hij zit goed! Ik persoonlijk vind het een aanrader! Veel succes nog!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...