Nu Online
Momenteel zijn er 413 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kostuum bruidegom

10-1-2007 7:55:11
Beste bruidjes,

2007 wordt voor velen van jullie een spetterend jaar. Kijk ook met volle teugen uit naar ons huwelijk in mei.
Nu heb ik een vraagje voor jullie in verband met de kostprijs van kostuum bruidegom. Weten jullie hoeveel jullie toekomstige heeft betaald voor zijn pak? Om welke merken gaat het dan.

Hartelijk bedankt
Groetjes
Sofie

Sofie
23-5-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 895

lies
7-7-2007
 Meld misbruik10-1-2007 7:56:52

Hugo Boss draait rond de 500 euro denk ik. Wel echt mooi...

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik10-1-2007 8:07:00

Hey,

het kostuum van mijn ventje was van Cossmo en een driedelig kostuurm met hemd heeft hem € 1.000 gekost.

Groetjes,
Lieve

Lieke
22-6-2007
 Meld misbruik10-1-2007 16:12:47

Mijn ventje zijn kostuum is van Hugo Boss en heeft net iets meer dan 500 euro gekost. Vest met broek. Een hemd hebben we nog niet...

groetjes en veel succes op je zoektocht...

Lieke
22/06/07

Sofie
23-5-2007
 Meld misbruik11-1-2007 7:33:26

Bedankt voor de reacties.

Vriend was eerst ook helemaal zot van kostuum van Cossmo. Tot we het prijskaartje bekeken :). Hebben nu een leuk alternatief gevonden. Morgen trekken we naar Café Costume (Antwerpen) waar kostuum volledig op maat wordt gemaakt. Geloof dat het ons zo'n 425 € ging kosten. Weeral activiteit die we bij deze van de lijst kunnen schrappen.

Groeten

Sofie

Wendy

Meld misbruik11-1-2007 13:00:40

Hey,

Heb dit gisteren eens gevraagd aan mijn vriend welk merk het wast, maar hij wist het (echt) niet.
In elk geval kostte zijn kostuum 480 euro zonder hemd...

Mvg,

Wendy D

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...