Terug naar overzicht
Ons feest zal ook doorgaan in De Snip :-)nog niks dan positiefs van gehoord...
Wij zijn van de streek (Aalst) en hebben al verschillende keren naar de Snip geweest zowel voor feesten als spijtig genoeg koffietafels en altijd al héél lekker eten gehad. Ik denk dat er niemand daar kan aan twijfelen. Maar....Toen wij vorig jaar besloten om zelf te trouwen was ons eerste keuze uiteraard ook de snip maar zijn daar echt onvriendelijk behandeld. Zijn vorig jaar eind mei geweest om vast te leggen voor dit jaar periode mei-juli(ik weet het véél te laat maja)maar alle zaterdagen waren al volzet, wat ik volledig kan verstaan. Toen we dat wisten kregen we een brochure in ons handen geduwd en daarmee moesten we het maar doen. Geen uitleg over eten of wat dan ook.We waren zowieso niet van plan om op een vrijdag te trouwen en al zeker niet buiten de periode mei-juli maar op deze manier was voor ons ook de keuze rap gemaakt. We waren exact op 6 minuten binnen en buiten. Hier op het forum staat er denk ik ook nog een "topic" over de snip, je moet maar eens lezen........
Je krijgt in de Snip lekker eten en veel eten ... zowel de fijnproevers als de colmar liefhebbers vinden er hun gading.Elke ... als de kalender voor zaterdagen vol zit, en je wil niet trouwen op een vrijdag, dan ben je potentiële klant af en heeft het weinig toegevoegde waarde om over koetjes en kalfjes of eten uit te wijden. Dat is niet onvriendelijk, dat is business.
Volledig mee akkoord wat eten betreft tenzij ik hierboven iets anders beweerd heb:-) Maar misschien nuttig om te weten dat de snip niet op de hoogte was dat wij niet op een vrijdag wouden trouwen en niet in de maanden dat er wel nog mogelijkheid was om op een zaterdag te trouwen. Dus voor hen waren we wel nog een potentiële klant. Maar zoals bij alles heb je voor en tegenstanders en soms kom je mensen tegen als ze niet zo'n beste dag hebben.
Wij zouden ook ons feest willen houden in De Snip. Tineke, hoe is je feest verlopen? Groetjes