Nu Online
Momenteel zijn er 611 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwkleed is binnen

7-3-2014 22:02:00
Jippie! Net mailtje gekregen van de winkel dat mijn trouwkleed binnen is.
Er staat in dat ik moet bellen om een afspraak voor de pas moet maken en dat ga ik dinsdag direct doen (maandag is hun sluitingsdag).
Spannend...

De uitnodigingen hebben we sinds gisteren ook in ons bezit net als de kaftjes voor onze misboekjes.

Volgende week eens gaan kijken voor het bloemstuk voor de kerk, boeketten voor de mama's en de bloemen voor op de tafels. Ik denk ook eens te gaan kijken voor schoenen voor onze dochtertjes (bruidsmeisjes) en heb afspraak met de kapster om verder af te spreken voor proefkapsels voor mezelf en de dochters en wanneer we gaan winkelen voor de haaraccessoires.

Over twee weken hebben we try out met de bruidswagen.

Nog drukke tijden maar wel fijn!

Genieten jullie er ook zo van?

Annelies
24-5-2014
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 580

tatijanna
20-9-2014
 Meld misbruik7-3-2014 22:05:29

Hoelang heb je moeten wachten op je jurk ik heb de mijne besteld in januarie maar nog niets gehoord
Groetjes

sandra
18-7-2014
 Meld misbruik8-3-2014 17:12:12

Zal nog eventjes zijn Tatijana denk ik... Ik bestelde mijn jurk in oktober en hij zal er pas zijn in april :(

tatijanna
20-9-2014
 Meld misbruik8-3-2014 17:18:35

Amaai zo lang ik verlang al tot ik men kleed terug mag passen

Annelies
24-5-2014
 Meld misbruik8-3-2014 17:24:55

Ik heb mijn kleed gekozen op 2 november en ze hadden me gezegd dat mijn kleed er zou zijn eind maart; ben dus heel blij dat het wat vroeger is!

Annelies
24-5-2014
 Meld misbruik11-3-2014 11:45:15

En ik mag volgende week dinsdag al gaan voor eerste pas! Jippie!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...