TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
evy
19-5-2007
|
10-1-2007 8:37:56
hoi,
normaal gezien doen ze eerst het haar en dan de make up
groetjes
|
|
Heidi
9-9-2006
|
10-1-2007 9:02:31
Dag Isabel,
Ik had hetzelfde probleem. Mijn kapster wou ook dat ik eerst geschminkt werd omdat ze schrik had dat mijn haar anders al in de war was (had namelijk redelijk veel krullen er in gelegd). Mijn schminkster daarentegen had liever dat eerst het haar gedaan was want dat als de kapster mijn haar nog moest wassen er al een beetje van de make-up weg was.
Ik heb uiteindelijk toch eerst mijn haar laten doen en dan pas mijn make-up. de schminkster was heel voorzichtig en is nauwelijks aan mijn haar aan geweest en alles zat dus nog perfect.
Een andere oplossing (die mijn kapster voorstelde) maar iets ingewikkelder en tijdrovender is, is eerst je make-up laten doen, dan je haar en dan nog eens terug naar de schminkster om je make-up bij te werken.
Heidi 09-09-07
|
|
Lieve
1-9-2006
|
10-1-2007 9:11:24
Hey,
inderdaad, de kapster is bang dat ze een gedeelte van je make-up zal wegwassen en daarom wil ze eerst je haar doen, de visagiste wil natuurlijk je fond-de-teint tot in de puntjes doen en daarvoor mag er geen haar in je gezicht hangen, dus die wil eerst je make-up doen.
Mijn haar moest niet gewassen worden, dus ik heb eerst mijn fond-de-teint laten leggen, dan heb ik mijn haar laten opsteken en nadien heb ik de rest van de make-up laten doen.
Groetjes, Lieve
|
|
Sissi
26-5-2007
|
10-1-2007 9:34:58
Hey,
De oplossing die Lieve geeft is de meest ideale, nl. eerst fond-de-teint, dan haar en dan rest van de make-up maar niet altijd haalbaar. Als uw haar moet opgestoken worden dan moet het toch de dag ervoor gewassen worden en dan kan je eerst de make-up laten doen en dan je haar aangezien er geen water meer gebruikt wordt.
Groetjes, Sissi
|
|
Elise
13-7-2007
|
10-1-2007 13:10:24
Hallo,
Mijn kapster vroeg ook om mijn haar een dag vooraf te wassen. Zo is het minder glad en blijft het langer zitten.
groetjes, Elise
|
|
Ilse
12-5-2007
|
10-1-2007 14:27:58
Hallo,
Als ik mijn haar laat opsteken, moet ik het altijd de dag voordien gewassen hebben van mijn kapster. Het is dan handelbaarder. Dus als de visagiste daarmee inzit is dit geen reden.
Ik heb dit al een paar keer moeten doen (suite en chique feestjes :-p) en ik ga eerst naar de visagiste en daarna naar de kapster.
Ik heb nog nooit problemen gehad dat de make-up vervaagde :-) Normaal gezien zou er ook geen probleem mogen zijn als ze zo'n ampule gebruiken. 't Moet toch ook een beetje regen kunnen weerstaan???
Groetjes, Ilse 12 mei 2007
|
|
Veerle
18-7-2007
|
10-1-2007 17:26:14
Hey!
Ik laat m'n haar én make-up door dezelfde persoon doen (Ingrid van Ilviso), dus ik heb jouw probleem niet, denk ik. 't Lijkt mij toch ook wel 't meest logische om eerste je haar te laten doen en dan je make- up! Moet je echt voor elke kapster je haar de dag voordien wassen om het te laten opsteken??
Veerle
|
|
Wendy
5-5-2007
|
10-1-2007 20:02:42
Ik laat ook eerst mijn haar doen en dan pas de make-up. Nog een tip voor als je kapper niet aan huis komt en je de ochtend zelf eerst in je gewone kleding naar de kapper gaat: trek iets aan met wijde halsuitsnijding, of nog beter, iets dat met knopjes of ritssluiting volledig opengaat vanvoor, want anders trek je je kapsel misschien al meteen door elkaar. Klinkt logisch, maar is al iets wat ikzelf van de zenuwen waarschijnlijk zal vergeten op de grote dag :)
Groetjes,
Wendy 5.5.07 www.tom-wendy.be
|
|
Christine
|
6-3-2007 14:34:25
Hallo, Ik ben zelf visagiste en het is absoluut eerst het haar en dan pas de make-up. groetjes, Christine 0473/885657
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|