Nu Online
Momenteel zijn er 613 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

na 8 maanden voorbeireiding,mijn eerste huwelijksdroom

8-3-2014 11:00:52
hoi dames,

ik heb hier al eens eerder gelezen dat sommigen onder jullie wel eens droomt over haar huwelijk,soms met noch kop noch staart,soms met een rare einde,soms met een hele chaos,soms net zoals je je had gewild.
wel voor het eerst na al die tijd heb ik over onze trouw gedroomd,lol
wat een rare droom zeg :p
alles verliep zoals het moest zijn,totdat ik merkte dat mijn kapsel niet juist was en mijn kapsel uiteenviel nog voor ik naar het altaar moest gaan haha.
in mijn droom trouw ik dus voor de kerk :p
toen ik naar beneden ging om naar mijn hubby te gaan,was tegen dan mijn jurk al helemaal gekreukt,was de ceremonie al bezig.
en toen werd ik wakker door de wekker :p
wat een rare droom zeg haha.
wat hebben jullie zoal gedroomd?
ben eens benieuwd :)
grtjs

sandrine
14-3-2014
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 675

Kim
19-7-2014
 Meld misbruik8-3-2014 19:53:17

Ik heb al eens gedroomd dat mijn make-up -en kapselartieste 2 uur te laat was, en dat we vergeten waren om de uitnodigingen te sturen, maar iedereen was er wel... Het was ook hier bij ons in de tuin de doen, in plaats van de feestzaal :) Vreemde boel allemaal!

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik9-3-2014 11:54:43

lol,vandaag heb ik nie echt gedroomd,maar in mijn slaap was ik aan het denken wat en hoe onze dag zou moeten verlopen ;)
ik kom dan wakker en begin dan direct verder te denken van waar ik was aant denken in mijn droom,raar he!

Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik9-3-2014 18:08:00

Ik heb al vaak gedroomd hoor :
- Schoenen vergeten op weg naar 't gemeentehuis, vlug mijn vriend gebeld (die nog thuis was ???) en gezegd dat hij ze moest meebrengen en moest hij ze niet vinden, dat hij dan gemakkelijke schoenen moest meebrengen; Komt hij daar met flashy roze croccs aan.
- zaal dat we gekozen hadden was veeeel te groot, ook de tuin was enorm groot, maw, de ober liep daar maar rond met plateau en vond niemand van de gasten.
- had gemorst op mijn kleed en trok dan maar snel wat anders aan, had nog wel een tiara aan, maar niemand wenste me proficiat !! Ze gingen allemaal naar mijn schoonzus, ze dachten dat zij trouwde.
- reispas vergeten, man vertrok met kinderen alleen op huwelijksreis (en dat was echt een nachtmerrie)

En verder zo van die dromen dat toch nog goed uitdraaien.
Dat zijn de plezante, die andere daar was ik toch effe niet goed van !

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik9-3-2014 20:45:05

haha lol,die roze crock,idd kom eens zoiets tegen haha.
moja het zijn MAAR dromen hee ;)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...