Terug naar overzicht
Ik heb al eens gedroomd dat mijn make-up -en kapselartieste 2 uur te laat was, en dat we vergeten waren om de uitnodigingen te sturen, maar iedereen was er wel... Het was ook hier bij ons in de tuin de doen, in plaats van de feestzaal :) Vreemde boel allemaal!
lol,vandaag heb ik nie echt gedroomd,maar in mijn slaap was ik aan het denken wat en hoe onze dag zou moeten verlopen ;)ik kom dan wakker en begin dan direct verder te denken van waar ik was aant denken in mijn droom,raar he!
Ik heb al vaak gedroomd hoor : - Schoenen vergeten op weg naar 't gemeentehuis, vlug mijn vriend gebeld (die nog thuis was ???) en gezegd dat hij ze moest meebrengen en moest hij ze niet vinden, dat hij dan gemakkelijke schoenen moest meebrengen; Komt hij daar met flashy roze croccs aan.- zaal dat we gekozen hadden was veeeel te groot, ook de tuin was enorm groot, maw, de ober liep daar maar rond met plateau en vond niemand van de gasten.- had gemorst op mijn kleed en trok dan maar snel wat anders aan, had nog wel een tiara aan, maar niemand wenste me proficiat !! Ze gingen allemaal naar mijn schoonzus, ze dachten dat zij trouwde.- reispas vergeten, man vertrok met kinderen alleen op huwelijksreis (en dat was echt een nachtmerrie)En verder zo van die dromen dat toch nog goed uitdraaien.Dat zijn de plezante, die andere daar was ik toch effe niet goed van !
haha lol,die roze crock,idd kom eens zoiets tegen haha.moja het zijn MAAR dromen hee ;)