Terug naar overzicht
ik zou inderdaad eens de kringloopwinkels en rommelmarkten afschuimen op zoek naar vogelkooien.leuk thema trouwens!
ik weet niet vanwaar je bent, maar in Destelbergen( dacht ik) heb je en kangoeroe, en daar staan er ook in solden! heel leuke zelf, in pastelkleuren en in gewone kleuren...
Ons thela is ook lovebirds..Wij hebben onze uitnodigingen gedaan met lovebirds erop.. Op de kaft vh misboekje ook, we gaan 2 bruidsduifkes laten vliegen na de kerk.. Dan hebben we voor de tafels met een groot blaf gewerkt waar we bruidsduifjes gaan uitknippen en zo een naam geven per tafel,.. En aan elke tafel een bruidsduifje met de tafelnaam,...
Dag Saar, eens op Kapaza kijken? Tof dat er nog DIY bruidjes zijn. Hierbij een leuk ideetje dat ik destijds vond, toepasselijk voor jullie misschien? http://www.intimateweddings.com/blog/diy-rustic-bird-na...
Bij Ava heb ik ook vogelkooitjes zien staan
Vorig jaar verkochten zij bij de Action mooie witte vogelkooitjes (grote en kleine). Misschien daar nog eens een kijkje gaan nemen! Ik heb voor onze trouw ook een 'Vogeltjes'-thema in gedachten...:-)