Nu Online
Momenteel zijn er 712 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Lovebird theme

9-3-2014 17:41:38
Hey hey,

Zojuist hebben we finaal het thema voor ons trouwfeest bepaald: lovebirds.
Door verschillende redenen is het voor ons zéér toepasselijk :)

Ik heb al heel wat inspiratie gevonden voor andere decoraties (ik ben/word een DIY bride).
Nu ben ik dus op zoek naar zo'n oude vogelkooien om op te vullen met bloemen of kaarsen (veel te zien op internet/pinterest).
Ik denk dat we dit wel kunnen vinden op rommelmarkten of in kringloopwinkels? Heeft er iemand ervaring hiermee?

Andere tips/ideeën zijn altijd welkom :)

Groetjes!

Saar
28-10-2014
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1028

Agnetha

Meld misbruik9-3-2014 17:47:41

ik zou inderdaad eens de kringloopwinkels en rommelmarkten afschuimen op zoek naar vogelkooien.
leuk thema trouwens!

bieke
4-4-2015
 Meld misbruik9-3-2014 19:44:00

ik weet niet vanwaar je bent, maar in Destelbergen( dacht ik) heb je en kangoeroe, en daar staan er ook in solden! heel leuke zelf, in pastelkleuren en in gewone kleuren...

Katrien
10-10-2015
 Meld misbruik10-3-2014 0:23:51

Ons thela is ook lovebirds..
Wij hebben onze uitnodigingen gedaan met lovebirds erop.. Op de kaft vh misboekje ook, we gaan 2 bruidsduifkes laten vliegen na de kerk.. Dan hebben we voor de tafels met een groot blaf gewerkt waar we bruidsduifjes gaan uitknippen en zo een naam geven per tafel,.. En aan elke tafel een bruidsduifje met de tafelnaam,...

evy

Meld misbruik10-3-2014 21:20:11

Dag Saar, eens op Kapaza kijken? Tof dat er nog DIY bruidjes zijn. Hierbij een leuk ideetje dat ik destijds vond, toepasselijk voor jullie misschien? http://www.intimateweddings.com/blog/diy-rustic-bird-na...

Nel
13-9-2014
 Meld misbruik13-3-2014 19:54:16

Bij Ava heb ik ook vogelkooitjes zien staan

Gerlinde
17-10-2015
 Meld misbruik12-4-2014 18:58:15

Vorig jaar verkochten zij bij de Action mooie witte vogelkooitjes (grote en kleine). Misschien daar nog eens een kijkje gaan nemen! Ik heb voor onze trouw ook een 'Vogeltjes'-thema in gedachten...:-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...