Nu Online
Momenteel zijn er 743 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Goedkope bedankjes

10-3-2014 11:36:36
Wij zijn op zoek naar een goedkope manier om de mensen te bedanken dat ze aanwezig waren op het feest. Aangezien ons budget al de spuigaten uitloopt, zouden we hier toch op willen besparen.

Iemand een leuk en goedkoop idee? :)

Groetjes,

Kim

Kim
19-7-2014
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1623

mona
27-7-2013
 Meld misbruik10-3-2014 11:39:47

Geen. Op de meeste bruiloften waar ik geweest ben, waren er geen bedankjes, en ik heb die ook nooit gemist. Ik begrijp eigenlijk ook niet zo goed waarom je mensen moet bedanken om naar je feest te komen. Zij bedanken jou toch meestal dat ze mogen komen? 't Geeft weinig meerwaarde vind ik, een snoepzakje of kadertje of ander prulletje. Belandt meestal na een paar dagen in een schuif of in de prullenbak.

Elke
7-6-2014
 Meld misbruik10-3-2014 12:14:10

Volledig mee eens wat Mona hierboven zegt. Een snoepje geeft geen meerwaarde en alles wat je niet kan eten met foto of datum bruidspaar op gaat toch vroeg of laat de prullenbak of een kast in. Wij voorzien wel na ons huwelijk een bedankkaartje met foto op van bij de fotograaf omdat de mensen dat nog altijd een leuke herinnering vinden. Misschien is dat een optie? Als je wilt besparen lijkt dit mij de perfecte gelegendheid:-)

Anja
30-8-2014
 Meld misbruik10-3-2014 12:18:42

Hej,

Wij zijn ook een beetje tegen dure bedankjes omdat het bij velen inderdaad in de vuilbak beland..
Na lang overwegen gaan wij waarschijnlijk iedereen een bedrukte stylo geven, niet duur en toch bruikbaar :)

Lies
24-5-2014
 Meld misbruik10-3-2014 13:17:06

Bij ons is het de gewoonte om een bedankje te geven. Wij geven winkelkarmuntjes (ongeveer 1 euro/stuk) en hangen dit aan een zakje snoep met een kaartje met "Bedankt" op.
Een vriendin van me had bedrukte m&m's (geen idee van prijs) en een ander had een gepersonaliseerd flesje duvel (denk dat dit al iets duurder is).
Wat ik ook nog leuk vind: zelf gemaakte confituur; kleine flesjes vullen met jenever; kleine potjes vullen met badzout.

Succes in jullie zoektocht!

Tanja
14-8-2014
 Meld misbruik10-3-2014 14:57:20

Wij gaan voor een flesopener. Zeer goedkoop en dit wordt net weg gegooid. Een foto is mooi en staat mss een paar weken op de kast. Later verdwijnt die even vrolij, in de kast of papiermand. Wij gan volledig voor de bruikbare cadeaus :)
Groetjes

Sofie
2-8-2014
 Meld misbruik10-3-2014 16:02:47

Ik denk dat DIY bedankjes altijd goedkoper uitkomen dus als je echt een bedankje wil zou ik die richting uitgaan.
- confituur in kleine potjes, leuk en het zal zeker gebruikt worden
- koop een grote hoeveelheid muntjes(king of dergelijke) grote hoeveelheden zijn meestal goedkoper, vul zakjes en hang er een kaartje/sticker aan met de tekst "mint to be"
- een candybar, mooi grote vazen/snoepotten vullen met lekkers en zakjes die ze zelf kunnen vullen.

brenda
7-7-2014
 Meld misbruik10-3-2014 19:42:26

Wij hebben goedkope weckpotjes gekocht bij Zeeman en gaan die vullen met zelfgemaakte confituur. Stickertje met 'spread the love' erop en klaar.

kelly
2-5-2014
 Meld misbruik10-3-2014 21:54:45

Waar ik aan het denken was als bedankje

Bij ikea geurkaars in glas gaan halen ( de goedkoopste denk 0,99€) en hiervoor een label of sticker maken met onze namen en datum op

Kim
19-7-2014
 Meld misbruik11-3-2014 9:08:58

Bedankt voor de reacties! We hebben besloten om zoals Mona en Elke zeiden geen bedankjes te geven, maar achteraf een foto te sturen met bedankt erbij. :-)

Lies
26-4-2014
 Meld misbruik12-3-2014 8:39:54

Wij zijn van plan om achteraf een kopie te maken van onze dvd met fotos van het huwelijk en die dan miss te verwerken in een filmpje als bedanking.

Als je dat zelf doet kost dat niet zoveel. een 30 euro voor de dvd's en als je het heel mooi wil maken kan je dan nog een hoesje bedrukken en print op de dvd's zetten, kost ook niet meer dan 100 euro.

Zo hebben de mensen meteen ook al de foto's van het huwelijk en een echte mooie herinnering.

Ilse
7-6-2014
 Meld misbruik13-3-2014 11:19:30

Wij zijn in de makro de snoep gaan kopen (suikerhartjes in pasteltinten waar de woordjes love en dergelijke staan in gedrukt), in de ava mini pralinedoosjes en lint gekocht. Doosjes gevuld, strikje rond en een klein fotootje van ons gezin eraan gehangen. Denk dat we alles bij mekaar amper 25 euro betaald hebben hieraan. Duurste waren de snoepjes :-)
Oogt mooi, lust iedereen, leuk om te maken en niet duur.

Kim
19-7-2014
 Meld misbruik13-3-2014 11:56:29

Ilse, voor hoeveel personen was dat?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...