Terug naar overzicht
Hoi,Wij hebben gekozen voor 'Lopen op het water' van Marco Borsato en Sita. Ideaal tempo.. niet te traag en niet te snel.Wat we ook héél mooi vonden was Beautifull day van U2.succes!
Ik volg even mee. Bij ons in het wel voor intrede in het gemeentehuis... we vinden 'U2 - Beautifull day' of 'Yevgueni - Als ze lacht' wel héél mooi...
Enya - Only Times
John Legend - All of me Marco Borsato - Ik hoor bij jou
Ikzelf hoor ook heel graag Yevgueni en 'als ze lacht' maar is dat niet enkel als de bruid apart binnen gaat? Want dat slaat wel niet volledig op de bruidegom :-)
Intrede suite: Ludovico Einaudi - I gioirni Intrede bruid: Melody Gardot - One day
Ik volg even mee
Use Somebody van Kings of LeonOnder de versie van onze zangeres zoals ze het zal brengen in de kerk:http://www.youtube.com/watch?v=YpQk0xmjxkM Eerst komen de bruidsmeisjes binnen en op het stukje ' I'm ready now' kom ik met mijn papa binnen :-).We twijfelen ook nog over: Ellie Goulding - How Long Will I Love You maar ik denk toch dat het Kings Of Leon gaat worden :-)Veel succes!
@ Severien: Ja, maar ik kom met men pa binnen hé. De bruidegom staat dan al klaar vanvoor... dus vandaar we denken aan "Yevgueni - Als ze lacht"
Wij ons zal het Alegria worden van Cirque du Soleil