Terug naar overzicht
Cabbie in Jabbeke?
Ceremonie depoortere in Jabbeke.
www.rent-a-classic.be www.vw-busje.be www.split2rent.be
Probeer eens retro.be ze hebben 3 vw busjes
Wij hebben ook VW busjes (van mijn man zijn neef); jammer genoeg wonen wij in Heist op den Berg...
hoeveel personen kunnen er in die busjes Annelies?
Kelly, volgens mij zijn het 6 volwassenen per busje. Onze suite bestaat uit 8 volwassenen en 3 kinderen.Voor onszelf nemen we een VW Kever.
weet er iemand prijzen van de busjes? zowel van cabbie te jabbeke alsook andere? dat zou zeer handig zijn... alvast bedankt voor al die heerlijke reacties :-) groetjess
ik heb contact gehad met die van Cabbie en die zijn wel heel erg mooi, maar dat zou wel op 1500 komen voor 3busjes met chauffeur.... wat duur denk ik dan. wat denken jullie daarvan? is dat de normale prijs? hebben jullie daar ook zoveel voor betaald?
Beste Charlene, heeft u toevallig prijzen van depoortere?ik zag ook dat die dezelfde busjes hebben als Cabbie? Groetjes, carolina
Annelies, wij zijn ook van Heist-op-den-Berg, weet je toevallig wat de kostprijs zou zijn voor die 3 busjes, het zou maar voor een paar uurtjes zijn??Alvast bedankt voor de info
Dag Jimmy,De neef van mijn man heeft 2 busjes maar ik heb hier geen idee van prijs. Ik wil dit wel navragen. Stuur me even je mailadres dan.Groetjes
Dag Annelies,Ik zou ook wel graag de prijs willen weten.Ook ik zou er twee nodig hebben en ben van de westhoek. groetjes