Nu Online
Momenteel zijn er 575 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bezoekje op school bij alle kids ;)

10-3-2014 17:33:06
hoi iedereen,

vandaag hebben we nog de laatste inkopen gedaan voor den trouw.
met nog 3 dagen te gaan is er echt niet heel veelt idj meer,dus het is zo een beetje nen hurry hurry week haha.
wel fun maar nogal druk :p
ik heb dus een alternatief gevonden voor cadeautje voor de kids en de juffen.
normaal gingen we enkel 1 kind bezoekje brengen maar hubby vond dat niet eerlijk voor de anderen,dus hebben we besloten om tijd te maken vrijdag om naar alle 3 de scholen te gaan,zwevegem,geluwe en ingelmunster :D
ja weet het,verklaar me maar zot haha,het ligt niet dicht bij elkaar maar omdat onze kindjes niet meegaan met ons vinden we dat ze zoiets verdienen,ze zullen allemaal verbaasd zijn als ze ons zullen zien MET trouwkleren aan in hun klasje,want ze weten allemaal niet dat we gaan komen,het is een verrassing.
de scholen weten wel van ons bezoekje uiteraard :)
voor de juffen en de directie hebben we een doosje pralines voorzien,
dus vanavond zal ik dus werk hebben om voor 22 kindjes inclusief de onze snoepjes te verdelen in zakjes en te verpakken.
we hebben een goed gevulde dag gehad vandaag,kostuum is ook bij de droogkuis en mag donderdag opgehaald worden.
vanavond ne goe gevulde avond en morgen weer een dagje meer rood op mijn kalender hehe.
wat een heerlijk gevoel om te zien dat al je taken af geraken en dat alles met veel liefde voldaan is :)
grtjs sandrine xxx

sandrine
14-3-2014
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 655

gerda

Meld misbruik10-3-2014 18:18:46

Lieve Sandrine,

Je grote dag komt nu wel echt dichtbij...Je hebt er heel lang naar uitgekeken en er heel hard aan gewerkt om dit tot jullie mooiste dag te maken. Geniet nog volop van de laatste voorbereidingen. Vrijdag zal ik zeker aan jullie denken. Mijn zoon trouwt op 30 augustus en ik kan me niet voorstellen dat ik en m'n man op die dag niet aanwezig zouden zijn. Laat het niet aan jullie hart komen, er zijn nog veel mensen die jullie het aller-allerbeste wensen. Als jullie ouders niet aanwezig willen zijn, missen zij één van de mooiste momenten in een mensenleven: je kind gelukkig zien, je kind de mooiste keuze van z'n leven zien maken...Dat maakt je als ouder fier en blij en trots. Jammer voor hen dat ze dit mooie moment niet zullen meemaken. Geniet nog van het maken van de zakjes snoep. Ik zou al die lieve snoetjes wel eens willen zien als jullie binnenkomen in de klas. En jullie kindjes zullen zeker glunderen van trots als hun mama en papa totaal onverwacht op bezoek komen in hun klasje...

Severien
18-7-2014
 Meld misbruik10-3-2014 18:43:11

Klinkt super gewoon! Geniet ervan ;-)

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik10-3-2014 20:22:18

hey gerda,ja idd,onze ouders hebben nu beslist om niet te komen achja,
als de honden belangrijker zijn dan hun 1ste zoon die zal trouwen,dan is het maar zo,als ik eigenlijk lucht ben geweest toen en nu nog steeds waardoor mijn kinderen daarvan de duppe zijn en ook lucht zijn voor hen,da ze dan maar daar blijven,snap je,mijn vader beweert nooit eender welk uitnodiging gekregen te hebben voor geboorte,doop,verjaardag van mijn zoon,wat uiteraard niet waar is,ze stuurden gewoon hun kat,daarom heb ik nu geen uitnodiging gestuurd,ze zouden toch weer een excuus vinden om niet te komen.
nu idd,zoals je zegt,laat het niet aan mijn h art komen,zij weten niet was ze zullen missen,en het zal hen nog spijten ook met tijd dat ze niet geweest zijn.da is dan hun probleem.
ik ga lekker genieten vrijdag en het weekendje is enkel voor mij en de vent,da zal super worden.
jullie horen allemaal nog van mij als ik terug thuis ben xxx
ps:ik zal proberen om aan foto's te geraken als we bij de klasjes zijn xx
severien,ik vind het een top idee,wenen zullen ze niet doen,dat ben ik zeker,naar mijn jongste zoon zullen we niet gaan want die zal wel wenen en hij beseft nog nie zo goe van de wereld rondom hem ;) (22maanden)

tatijanna
20-9-2014
 Meld misbruik10-3-2014 21:34:58

Hey leuke dag voor de boeg dus en ik verlang tot we foto's te zien krijgn het weer zal alvast mee zitn zou zegn geniet er van ok al zijn er mensen die jullie da blijkbaar zo niet gunnen
Gre tatijanna

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...