Terug naar overzicht
Toen ik getuige was van mijn neef, hebben wij de 'day-after' ontbijt aan bed geleverd gekregen...
Ik ga de getuigen (we hebben er elk 2) en hun partner een bon cadeau doen om samen nog eens te brunchen. Komen we een tijd later nog eens samen om herinneringen op te brengen :-)
Ik worstel met dezelfde vraag! Ik had gedacht aan iets met foto's: een fotokader met foto's van vroeger en nu of wel hen eennfotoshoot bij een fotograaf cadeau geven met hun kindjes. (Ze hebben allemaal kindjes onder 2 jaar).Wat denken jullie daarvan?
Hallo , Ik ben 2 jaar geleden getuigen geweest bij mijn beste kameraad , en heb toen niets gekregen . Nu is hij mijn getuigen , hebben er alle 2, 2getuigen .Hier krijgen ze allemaal een gepersonaliseerde fles cava. Ook mijn 2 bruidsmeisjes . Voorkant etiket voor mijn beste getuigen, op de achterkant een bedank gedichtje .Wij willen iedereen ( ook de helpers van de dag ) een kleine attentie meegeven, en geen dure cadeaus. Dus zij krijgen een klein flesje cava met ons logo er op.Groetjes
Hoi,Wij blijven overnachten in een hotel vlakbij de feestzaal.Onze ouders, familie en getuigen ook.Als bedankje voor de getuigen hebben wij de overnachting en het ontbijt voor onze rekening genomen.Is misschien niet echt een cadeautje om af te geven maar we hopen dat ze er toch blij mee zijn...