Terug naar overzicht
Hallo,
Hier juist telefoon gekregen van mijn nicht. Zij gaat piano spelen op onze trouw NU ZATERDAG. En een vriendin van haar ging gitaar spelen en een andere vriendin kwam zingen. De vriendinnen hebben het laten afweten en nu zitten we zonder zangeres, de gitaar is geen ramp.
Dus ik ben super dringend op zoek naar iemand die nu zaterdag 3liedjes tijdens onze viering kan komen zingen. Ken je iemand of kan je zelf goed zingen dan mag je altijd iets laten weten. Ik ben echt ten einde raad wat we nu gaan doen.
Groetjes
Lien
Kent je nicht dan niemand? Want die zangeres moet ook nog met je nicht kunnen oefenen voor zaterdag. Succes.
Regio?
Regio ninoveZe heeft er ondertussen al verschillende gebeld en niemand kan nu zaterdag.
Dag LienIn Waasmunster is er iemand die muziek op huwelijken verzorgd met piano en dergelijkeHij noemt Fonny de wulf probeer eens bij hem hij verzorgd mijn muziek ook op ons huwelijk.Je mag zeggen dat je via mij( Sabine de bode )gestuurd bent get is een goede kennis van ons.Veel succes xx
Beste Lien, Ik ben zangeres van het duo Beautiful Live en kan jullie deze zaterdag mogelijk wel uit de nood helpen. Welke liedjes zijn het, en hoe laat vindt jullie huwelijksmis plaats? Contacteer me op 0485 944 227. groetjes, Marie-Joëllewww.beautiful-live.be info@beautiful-live.be
De liedjes zijn chasing cars van snowpatrol, no sound but the wind van the editors en beautiful day van U2.Maar ik zou wel willen dat mijn nicht piano speelt, ze heeft er zo lang al op geoefend en kijkt er echt naar uit.Anders mag je mij altijd een prijs offerte mailen.Mijn mail adres isLien_dp@hotmail.com
Oh ja en de viering (met huis van de mens dus geen mis) begint om 4u
Mijn nicht heeft mij hier juist gebeld en ze heeft iemand gevonden. Probleem opgelost dus.Iedereen bedankt voor de hulp!Ik ben blij dat deze last ook terug van mijn schouders valt, zeker zo kort voor de trouw.