Terug naar overzicht
Wij zaten met zelfde probleem. Hebben auto enkel nodig om van thuis uit naar stadhuis te rijden en van stadhuis naar feestzaal. Op 10 min en af ook 10 min. Vond het ook duur voor die korte tijdspanne en zeker dat je verplicht bent om hem voor 3 uur te huren. Wij hebben uiteindelijk de beslissing genomen om het toch te doen. Ten eerste levert het mooie foto's op, ten tweede we wouden echt zelf niet rijden en mag het voor die dag iets meer zijn:-) Hebben onze auto bij nostalgic cars in schellebelle gevonden (amerikaanse old timer type buick). Prachtige auto, vriendelijke mensen en een super service.Ik denk dat ze bij dockx mini cooper enzo verhuren? Ik zou door de zure appel door bijten (heb ivm trouw al veel onvriendelijke mensen meegemaakt maar dat moet je efkes kunnen opzij zetten als je jouw goesting wilt)Nog een leuk adres: taxi demeyer oudenaarde.Héél schappelijk van prijs, geen 200 euro en betreft Mercedes en andere gewone auto's voor ceremonie
Wij zaten met zelfde probleem. Hebben auto enkel nodig om van thuis uit naar stadhuis te rijden en van stadhuis naar feestzaal. Op 10 min en af ook 10 min. Vond het ook duur voor die korte tijdspanne en zeker dat je verplicht bent om hem voor 3 uur te huren. Wij hebben uiteindelijk de beslissing genomen om het toch te doen. Ten eerste levert het mooie foto's op, ten tweede we wouden echt zelf niet rijden en mag het voor die dag iets meer zijn:-) Hebben onze auto bij nostalgic cars in schellebelle gevonden (amerikaanse old timer type buick). Prachtige auto, vriendelijke mensen en een super service.
Ik denk dat ze bij dockx mini cooper enzo verhuren? Ik zou door de zure appel door bijten (heb ivm trouw al veel onvriendelijke mensen meegemaakt maar dat moet je efkes kunnen opzij zetten als je jouw goesting wilt)
Nog een leuk adres: taxi demeyer oudenaarde.
Héél schappelijk van prijs, geen 200 euro en betreft Mercedes en andere gewone auto's voor ceremonie
Als een mini'ke voor jou ok is, kan ik je wel uit de nood helpen. Je kan kiezen, de blauwe zoals m'n avatar ofwel een witteke.