Terug naar overzicht
Die VW busjes zijn zeer gegeerd, daarom zijn die prijzen zo zwaar, overal hetzelfde, ik zou een alternatief kiezen, voor die 3 busjes heb je waarschijnlijk 2 limo's, daar kunnen ze allemaal in of gewoon een 6 tal gelijke wagens maar ja, weeral die prijzen hè.Succes.
ik vind die busjes ook super leuk maar idd is weer een zware kost erbij hé pff
ja ik ben ook aan het kijken voor 6 witte kevers... maar dat is echt niet makkelijk te vinden in belgië...
Ga eens naar corona Brugge. Daar hebben ze meerdere wagens. Ze zitten op het industrieterrein blauwe toren, maar adres ken ik niet. Ze zijn recent verhuist. Succes!
Ga eens kijken op flat4free. Dit is een forum over Volkswagen oldtimers. Daar heb je een topic waar je aanvragen kan doen voor huwelijken.
Wij zijn in oktober getrouwd in Brugge en hadden een volkswagenbusje gehuurd.Wij betaalden 275 euro voor heel de dag. Dat was het goedkoopste wat ik gevonden had. Wij huurden dit busje bij Volkswagen splitbus (1967), Van Colen Boudewijn, 8810 Lichtervelde. Zeer vriendelijke man, alles was in orde.
Hoi, we hebben gekozen voor cabbie, het is wel prijzig, maar de busjes zijn echt geweldig! en prachtig onderhouden... alvast bedankt voor de reactiesgroetjes