Nu Online
Momenteel zijn er 614 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

weeral de griep :-o

11-3-2014 16:03:44
Dit geloof je toch niet! 3 weken geleden een hele week thuis gezeten met de griep. Nu 1 dag na de krokusvakantie gaan werken en terug 3 dagen thuis ... Met de BUIKGRIEP!!! Ik hoop dat ik het dan gehad heb voor dit jaar. Dat het in oktober allemaal voorbij is :-(
Sorry voor het gezaag, ik weet het eigenlijk hoort dit hier niet, ik word er gewoon zo moedeloos van :-(

Kim
4-10-2014
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 511

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik11-3-2014 19:03:07

wat balen zeg,
hier zijn wij er eindelijk van verlost.
de vent heeft het wel gehad hee,eind december heeft hij met een zware bronchite gezeten,heeft hij dan beslist om te stoppen me roken,hij rookte buiten aan de voordeur maar had gewoon geen energie en zin meer om tot aan die voordeur te gaan haha,dus ja da was de beste gelegenheid dan om te stoppen,nu nog steeds geen enkel sigaret aangeraakt :D (trots)
nadat ik ziek werd op valentijn met de griep,heeft hij het gehad,nadat hij van zijn griep verlost was heeft hij ne zware angine gehad :( waardoor hij vrijdag niet kan zingen voor mij :'(
hij had een verrassing in petto voor mij maar zijn keel is nog niet helemaal genezen en hoge tonen zijn vals dan :(
nuja hoop dat je snel weer beter bent,want weet het tis echt geen leuk gevoel :(
da komt wel goed tegen oktober hoor,als je anders iets opmerkt dat niet normaal is,wees er gewoon op tijd bij en ga dan naar je dokter,zo ben je er snel bij om de infectie tegen te gaan
grtjs xxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...