Terug naar overzicht
Goeieavond!
Graag had ik van jullie originele ideeën gehoord om de getuigen te vragen!
Ervaringen of plannen? Laat maar weten!
Dankjewel & groetjes!
Stephanie
wij hadden een solicitatiebrief opgemaakt en opgestuurd.Als ze wilden getuige zijn moesten ze iets terugsturen.Ze wisten dus van niets!We hebben hele goede/toffe brieven teruggekregen
Dit volg ik even... Ik heb maar één zus en zij weet nu-al dat ze sowieso getuige mag zijn, maar ik wil het haar op een hele originele manier vragen...
We hebben onze getuigen gevraagd met een wenskoekje. We hebben daar zelf de wens in gestoken. Deze vooraf bezorgd aan het koreaans restaurant waar we gingen eten, en deze hebben dat dan bij de koffie gelegd. Ze hadden het eerst zelf niet volledig door toen ze hun wens leesden. Was wel grappig. We hebben ze dan ook elk een cadeau gegeven, een fotoboek met al onze mooie momenten samen.
Ik had voor mijn 'bridesmaids' en getuige elk een fles rosé cava, en daarop een foto van mij en de desbetreffende vriendin.Ik had aan elke fles dan een kaartje gehangen of ze mijn bruidsmeisje/getuige wilden zijn!Ze vonden het leuk! :) Als het voor een mannelijke getuige is kan je dat misschien met een fles martini brut doen? (Die fles ziet er wat stoerder uit ;))
Ik heb mijn tweelingbroer én mijn jongere broer als getuige gevraagd op de verjaardag van mijzelf en mijn broer.Ik had de taart besteld en had voor mijn twee broers apartje taartjes laten maken met de tekst: wil jij mijn getuige zijn?Wanneer de taart op tafel kwam zette ik twee aparte doosjes voor de neuzen van mijn broers.Ze vonden het super tof!
Ik heb mijn tweelingbroer én mijn jongere broer als getuige gevraagd op de verjaardag van mijzelf en mijn broer.
Ik had de taart besteld en had voor mijn twee broers apartje taartjes laten maken met de tekst: wil jij mijn getuige zijn?
Wanneer de taart op tafel kwam zette ik twee aparte doosjes voor de neuzen van mijn broers.
Ze vonden het super tof!
waar kan je zo een wenskoekje verkrijgen? lijkt me een leuk ideetje!
je kan dat kopen in de chinese winkel astrid. wij hebben dat hier in Oostende, in Brugge heb je er ook een. Maar ik vermoed in elke grote stad dat je dat wel vind...