Terug naar overzicht
ikzelf niet, maar af en toe wel een goede ervaring gelezen, ook hier op het forum... Zelf zou ik niet durven...
ben wel echt aan het twijfelen
hallo, ik heb mijn kleed online besteld op bridaydress.com en ben er zeer tevreden over het paste mijn zeer goed, de stof en al was super goed. In de winkel koste mij de zelfde kleed 5x meer dan dat ik het betaald heb en is het zelfde
hallo, ik heb mijn kleed online besteld op bridaydress.com en ben er zeer tevreden over het paste mijn zeer goed, de stof en al was super goed.
In de winkel koste mij de zelfde kleed 5x meer dan dat ik het betaald heb en is het zelfde
Er zijn hier al wat posts over gepasseerd met positieve verhalen. Denk er wel aan dat je nog invoerkosten moet betalen. De jurken zoen er prachtig uit, mazr het vraagt wel wat durf om dit te doen. Succes!
een goeie naaister vinden zou dan niet slecht zijn,je weet nooit voor de trouw zenuwen en miss paar kilotjes lichter ,iemand tips voor een goeie naaister ervaring met trouwkleren ????,alvast bedankt dames voor de tips en reactie's