Terug naar overzicht
Bij mij ook nog 149 dagen. ;-)
oooo , ik wou net hetzelfde bericht plaatsen! Kan het beter hierbij schrijven misschien: of jullie naar mij ook misboekjes kunnen doorsturen... Totaal geen idee hoe daar aan te beginnen! Mercikesdeborina3@hotmail.com
oooo , ik wou net hetzelfde bericht plaatsen! Kan het beter hierbij schrijven misschien: of jullie naar mij ook misboekjes kunnen doorsturen... Totaal geen idee hoe daar aan te beginnen! Mercikes
deborina3@hotmail.com
Nog 149 dagen? Hier nog 86 dagen en we zijn er nog niet aan begonnen.. zitte we dan zover achter op schema?
Ik wil het jullie wel doorsturen maar het is nog niet gekeurd door meneer pastoor :-) Ik wil nog even wachten dat het zeker goed is voor ik jullie verkeerde dingen doorstuur... Is dat ok voor jullie? Groetjes,Kim
Hier nog 140 dagen en ben ook begonnen aan mijn misboekje.Ik kreeg wel een dik boek met allerlei teksten en volgorde erin, kregen jij dit niet van je pastoor?Ik weet juist niet goed welke liedjes ik allemaal gebruik..Groetjes
@kim: Bedankt! ook al is het nog niet goedgekeurd, mag je altijd doorsturen hoor. Als je liever wacht, ook geen enkel probleem.@Delphine: wij hebben ook een boek gekregen met verschillende teksten. Maar om eerlijk te zijn vond deze te klassiek en teveel "god".... Daarom dacht ik inspiratie op te doen bij andere bruidjes. Groetjes!
@ Tessy, ja vind ik ook, ik heb enkele teksten genomen en als het teveel over 'God' gaat haal ik dit deel eruit.Ik ga nu ook inspiratie opdoen om deze site en internet
Ik ben er ook aan bezig, heb heel veel aan het boekje van www.misboekjemaken.be, zo eens een andere kijk op de traditionele aanpak. Nu zelf teksten aan het schrijven (ja ik ben ambitieus :-))Succes aan alle andere bruidjes :)
Ik ben er ook aan bezig, heb heel veel aan het boekje van www.misboekjemaken.be, zo eens een andere kijk op de traditionele aanpak. Nu zelf teksten aan het schrijven (ja ik ben ambitieus :-))
Succes aan alle andere bruidjes :)
Ook zo al wat aan het zien voor ideetjes. Heb er nu juist eentje gehad van mijn vriendin die getrouwd is, maar kan moeilijk dezelfde teksten nemen. Dus ook zijn de ideetjes welgekomen. Bedankt.